Avatar billede monstermand Nybegynder
08. april 2003 - 11:51 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Condorde C5 light

Hej,

et meget let (også måske dumt) spørgsmål: Hvis man vælger Concorde løsningen C5 light, kan man så lave regnskab for flere kunder. Dvs. at man bruger det til regnskab for flere firmaer??
Avatar billede Slettet bruger
08. april 2003 - 13:05 #1
Så skal du udvide med 2 moduler;

Flere regnskaber samt et fuldt modul (finans, Debitor, Kreditor etc.)

Hvis du vil lave bogføring for kunder anbefales finansmodulet, da du så også har adgang til fordeling samt mere end de 300 finanskonti.

Prisen sniger sig så op på ca. kr. 6.000 ex. moms.
Avatar billede flexdata Nybegynder
09. april 2003 - 09:57 #2
Det skulle kun være nødvendigt med flere regnskaber.

Dette er en forholdsmæssig billig løsning og under kr. 6000
Avatar billede Slettet bruger
09. april 2003 - 10:03 #3
Forkert!! (Vi er autoriserede forhandlere). Man kan simpelt hen ikke købe
adgang til flere regnskaber uden minimum et fuldt modul. Det hænger sammen med at modulet "Flere regnskaber" afregnes pr hovedmodul med kr. 1.575 pr. modul.

Hvis man ingen hovedmoduler har bliver prisen altså 1.575 * 0 = 0. Det går Navision ikke med til!!

Den angivne pris fremkommer som C5 Light 2.876 + Finans kr. 1.575 + Flere Regnskaber kr. 1.575 (hvis debitor ønsker istedet kr. 2.625) = kr. 6.026. Vi kan godt give kr. 26 i rabat ved en hurtig handel.
Avatar billede flexdata Nybegynder
09. april 2003 - 10:16 #4
MCregn har ret.

Vi har fået det 1. gang men det var en fejl fra Navision.

Hvis man har Light, koster et finans modul 1575,- og flere regnskaber 1575,-
Stor rabat kan ydes !
Avatar billede monstermand Nybegynder
10. april 2003 - 14:53 #5
mange tak for hjælpen :)