Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:02 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

Genstarter ad sig selv

Hej.

Jeg kører Windows 2000, og lipludselig genstarter den ad sig selv!
Har været i denne computer, og så egenskaber, og slå det der genstart automatisk FRA.

Jeg får derfor denne meddelse (ERROR): KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED

Hvordan kan man rette på det, så den ikke genstarter ad sig selv ???

På Forhånd tak
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. april 2003 - 21:05 #1
Denne computer -> højreklik "egenskaber" -> avanceret -> Start og genoprettelse -> fjern hak ved "automatisk genstart
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:07 #2
ja Jakobclausen!
Det har jeg gjort, og nu skriver den denne besked istedet for at genstarte: KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. april 2003 - 21:07 #3
hehe, det kunne være man skulle læse spørgsmålet rigtigt! Undskylder
Avatar billede rkhdk Nybegynder
07. april 2003 - 21:09 #4
nu virker Exp's søgefunktion ikke idg.. men dette spm har været oppe før ;o)

http://www.google.com/search?q=KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED+site%3Awww.eksperten.dk&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=da&lr=
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:10 #5
ja ok! men mener : Hvordan kan man rette på det, så man ikke får dette problem med at den genstarter og skriver KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED ????
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:17 #6
er der ikke nogen der ved helt præcis hvordan man takler problemet ?
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:31 #8
Kan man lave noget om i BIOS så man ikke støder på fejlen igen ?
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:38 #9
Jeg er ikke lige frem den bedste indenfor dette problem, men er der slet ingen der ved hvad fejlen er ? og hvordan man hurtigt retter op på den ?
Avatar billede ksm Nybegynder
07. april 2003 - 21:45 #10
kom med et præcis svar på hvordan man hurtigt retter på problemet, og jeg gir dig 100 POINT Xtra...
Avatar billede goni Nybegynder
07. april 2003 - 23:11 #11
Hej ksm!! gå ind i bios og find WAKE ON LAN og slå den fra... Jeg har haft samme problem med min windows, det virkede...
Avatar billede goni Nybegynder
07. april 2003 - 23:13 #12
PS husk det hedder 'DISABLE'