Avatar billede jaze Nybegynder
07. april 2003 - 19:50 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Er det muligt at logge på flere domæner med den samme konto

Hej Eksperter.

Er der nogen her der ved om det er muligt at logge på 2 forskellige domæner.

Det drejer sig om mit arbejdes og mit hjemme, det var muligt med Win9x men er det også muligt med WIndows XP
Avatar billede cdc Novice
07. april 2003 - 20:00 #1
er det email du vil have eller ?
Avatar billede jaze Nybegynder
07. april 2003 - 20:15 #2
nej jeg vil logge på domænet
Avatar billede olfert999 Nybegynder
08. april 2003 - 19:39 #3
Nej du kan ikke logge på flere domæner, men du kan godt tilgå ressourcer fra flere domæner
Avatar billede jsb Nybegynder
09. april 2003 - 13:55 #4
Nej, det kan du ikke, for dit hjemme-domæne kender ikke din brugerkonto på arbejds-domænet. Er du iøvrigt sikker på at det er et domæne du kører hjemme, det er nemlig ikke særligt almindeligt.
Grunden til at du kunne med Win98 er, at den er fuldstændig lige glad med hvilken bruger du logger på med.
Avatar billede jaze Nybegynder
09. april 2003 - 14:03 #5
jsb>> :o) Ja jeg er sikker på jeg logger på et domæne hjemme.

Olfert999>> Ja den løsning havde jeg luret, men jeg ville gerne at jeg automatisk blev logget ind på mit hjemme domæne. Du får alligevel points da det er et svar jeg ville have accepteret, hvis jeg ikke selv havde fundet på det samme.