Avatar billede blank Nybegynder
07. april 2003 - 19:14 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Netværk mellem XP og ME

Jeg vil gerne koble min WinXP PC sammen med min WinME bærbar PC, via krydskabel.
Jeg har delt drevet på min XP maskine, men når jeg i ME går i stifinder-netværkssteder-hele netværket, kommer ME op med fejlmeddelelsen :
der er ikke adgang til netværket.
TCP/IP er installeret på begge maskiner også fil- og udskriftsdeling.
Hvad gør jeg forkert??
Avatar billede blank Nybegynder
07. april 2003 - 19:32 #1
okey, fandt ud af det selv alligevel. Man skal jo lige huske at de skal have den samme arbejdsgruppe. :o)
Men måske der alligevel er lidt point at hente, for hvordan lukker man et spørgsmål??  jeg kan ikke finde nogen beskrivelse nogen steder
Avatar billede sascha Nybegynder
08. april 2003 - 16:03 #2
du accepterer et svar, og så er det lukket men tilgængeligt hvis nogen søger.
Skriv hvad du gjorde så at andre kan lære af det!!!!;-)
Avatar billede jensendk Nybegynder
08. april 2003 - 16:08 #3
sascha> Det står der allerede, samme arbejdsgruppe
Avatar billede blank Nybegynder
10. april 2003 - 14:07 #4
Okey, tak Sascha. Jeg har ellers gennemledt hele ekspertens hjemmeside, for at finde ud af hvordan man lukkede et spørgsmål, men kunne tilsyneladende ikke finde noget, så tak for hjælpen