Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. november 2000 - 21:21 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Fed Grafik

Hvordan laver man sådan noget fed grafik som på cubadust og vir2l? Det minder lidt om hinanden. Hvad skal man bruge for et program?

www.cubadust.com
www.vir2l.com
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. november 2000 - 21:28 #1
Du kan bruge 3D Studio Max
Så kan du bruge Paint ;)
Du kan bruge så mange bare du gider sætte dig ind i det.

- Zhatten
Avatar billede klp29 Nybegynder
16. november 2000 - 21:32 #2
Jeg må skuffe dig med at det ikke er lavet med grafik. Det er én af fototricksn\'e som er aller ældst :

1. Sæt kameraets blænde på laaaang åbningstid.
2. Sig mod noget lyst i mørkert (billygter eks.)
3. Bevæg kameraet rundt

Det giver det der, blurry grafik du kan se.
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. november 2000 - 21:36 #3
Er det taget med kamera?
Avatar billede falafelone Nybegynder
16. november 2000 - 21:52 #4
Huh? vir2l.com er da ikke billeder taget med et kamera? Det tvivler jeg også på at cubadust.com er. Har du aldrig hørt om blur?
Avatar billede vandhunden Nybegynder
16. november 2000 - 22:01 #5
Jeg tvivler med, i hvert fald. Men det må være mere komplekst end blur. Det ser meget levende ud.
Avatar billede swasper Nybegynder
16. november 2000 - 23:39 #6
Det kan sagtens laves i programmet Photoshop..det er et spørgsmål om at lave et billede med en blur effekt..med en masse lag, og så ellers bare læg nogle af lagene ned i en speciel vinkel.
Avatar billede klp29 Nybegynder
17. november 2000 - 16:03 #7
Så moralen er : man skal helst gå over åen efter vand?

Det lyder som om det død og pine ER bedst hvis det er lavet i grafikprogram, selvom det tager 10 sekunder at lave på den rigtige måde med et godt, gammeldags kamera.

Jeg mener, man BEHØVER jo ikke bruge computeren, hvis den reelt er 2. prioritet til en given opgave :-)
Avatar billede vandhunden Nybegynder
18. november 2000 - 13:41 #8
Det kan du have ret i...Men mit kamera kan ikke stilles på lang blændetid. hmm, måske kan min fars...
Avatar billede klp29 Nybegynder
18. november 2000 - 15:05 #9
Hvordan vil du stille lukketid på fars? Mon ikke du kun kan stille lukketiden på kødhakkeren, der LAVER farsen? *gg*