Avatar billede varmeskud Praktikant
07. april 2003 - 16:54 Der er 12 kommentarer og
2 løsninger

hvad hedder den sang her?

hey

hvad hedder den sang Rene dif (tror nok det er sådan det staves...)
sang til afslutningen på stjerne for en aften?

med venlig hilsen kim
Avatar billede egobent Nybegynder
07. april 2003 - 17:01 #1
øhm dum da da da eller noget i den stil, for det var da vist nok det som teksten indeholdt mest af, altså hans kendte lyde...hi hi :) Men ved det virkelig ikk! Prøvede at lede lidt efter det, men der er ikk så meget at finde med ham!
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 17:05 #2
Har du fået yamaha jog'en iorden??
Avatar billede dj.iceman Nybegynder
07. april 2003 - 17:28 #3
Han har lavet én der hedder "Let It All Out", ved ikke om det var den han sang...!
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. april 2003 - 17:45 #4
jeg skal til knallert køre kort nu skriver når jeg kommer tilbage... ja joggen køre... skriver lige til dig om den
Avatar billede Slettet bruger
07. april 2003 - 18:14 #5
Det var IKKE "Let It All Out" han skuflede den aften!!
Avatar billede varmeskud Praktikant
07. april 2003 - 19:52 #6
hvad er det så sangen hedder?

baseig - jeg købte en ny cylinder og stempel og satte på. så startede den og kørte den perfeckt. men efter ca. 100km så satte den sig (kørte med 30km/t hele tiden) nu har jeg så fået byttet den cylinder med en ny hvor jeg så kørte ca. 2km med 30km/t og så satte den sig. jeg fik at vide af dem hos forhandleren at hvis man køre med 47mm cylinder og stempel så kan den næsten ikke komme af med varmen når man køre med en standard udstødning... er det rigtig?
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 09:51 #7
hot.shot --> Det er 100% forkert at den ikke kan komme af med varmen bare fordi du kører emd lovlig udstødning. Dit problem ligger i karburatoren, der så vidt jeg kan høre stadig kører med original dyse. Når du monterer et cylinderkit på 70 ccm, skal du bruge en hoveddyse der er #5-10 numre større end den originale.

Hvis det er en Jog, vil det altså sige du skal have en dyse #77-#82 eftersom den originale dyse er en #72'er.

Et andet problem der kan opstå, er at dit tændrør er "for lille" altså du skal have et der kan tåle mere varme. Dette kunne f.eks. være NGK B8HS eller NGK B9HS.

Du kan jo evt. tilmelde dig vores forum på www.Scooter-Forum.dk for at få svar på dine spørgsmål.

Mvh. Morten Munksgaard
www.Scooter-Tuning.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 10:05 #8
hej morten.

jeg har en str. 78 dysse i og der kunne den ikke køre rent jeg satte så en str 87 der var boret op i og der kørte den rent.

mit tændrør er en NGK B9HS til tunde motor så den kan tåle varmen.

men når forhandleren siger at det er fordi at det er en standard udstødning jeg har på (de har selv solgt mig den) så må de jo bare bytte den da de sagde at den godt kunne men så sener sagde de den ikke kunne...

men den stempel sætter sig i motoren vær gang... alt det problem jeg har haft med den er fordi at den har sat sig, og den har varme sat sig...

nu ville jeg ikke sidde og spille klog da jeg næsten ikke ved noget om scooter.

jeg taler ud fra hvad forhandleren og jeg selv har oplevet. *Ss*

takker for dit "svar" morten-minksgaard

med venlig hilsen kim
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 10:12 #9
hej morten...

jeg har prøvet at tilmelde mig der inden men fik denne fejl :

Could not insert data into groups table

DEBUG MODE

SQL Error : 1062 Duplicate entry '8388607' for key 1

INSERT INTO scforum_groups (group_name, group_description, group_single_user, group_moderator) VALUES ('', 'Personal User', 1, 0)

Line : 535
File : /includes/usercp_register.php
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 10:13 #10
ved ikke hvad der sker... emn den har oprettet mig som bruger :-]
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 10:20 #11
Du skal ikke tage forhandlerens ord for gode varer....han vil jo bare tjene penge :o)

En meget nem og delvis billig løsning på dit problem er at du køber en 21 mm Amal karburator fra www.KGI.dk så garanterer jeg at dine problemer er ovre!

Det tændrør du bruger er efter min mening en anelse for "stort" det vil ikke blive ordentligt varmt og det soder sikkert til i løbet af forholdsvis kort tid.

Køb i stedet et NGK B8HS
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 10:27 #12
smiler kan godt følge dig morten i at jeg ikke skal tage det for alt for gode ord. men i dette tilfælde er det dem der mister og ikke tjener. for det de har solgt mig er gået i stykket hvor jeg har kørt med 30km/t

har du nogen afaring med www.kg-import.dk eller?
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 10:44 #13
Ja, www.KG-Import.dk er min sposor og jeg har intet andet end gode erfarringer med dem! Samtlige jeg kender siger deres service er i top! Du kan jo evt. ringe derned og sige at jeg (Morten Munksgaard) har anbefalet dem, så burde der i hvert fald ikke være problemer med service'en :0)

Som regel er det meget dumt at købe reservedele/tundele direkte ved sin knallertforhandler, for de tjener seriøst 30-40% mere på delene end hvis du køber delene over internettet.
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 12:11 #14
smiler morten... ren faktisk så har jeg købt delene hos www.kg-import.dk og jeg syntes også at servicen er i top.