Avatar billede kittygirl Nybegynder
07. april 2003 - 16:37 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hjælp.....

Hejsa... nu er jeg ikke den største person til alt det her computer ½løj... men jeg leder efter nogen der kan hjælpe mig..
Jeg ved ikke engang om jeg skriver det rigtige sted *G* Men jeg er ved at lave en klan side, og det skal være sådan at man kan logge ind på hjemmesiden (hver bruger har hver sit nick) og ændre sin char og tilføje ny char og slette en char..

Er der nogen der ved hvordan man laver det, eller om der er nogen der har sådan noget liggende???

Jeg har fået at vide af en ven jeg skulle prøve herinde, for han mente bestemt der var nogen der kunne hjælpe..

Knus

Janie
Avatar billede arne_v Ekspert
07. april 2003 - 16:40 #1
Umiddelbart ville jeg tror at det snarere var PHP elle ASP kategorien
(afhængig af hvad det udvikles i) der kunne hjælpe.
Avatar billede kittygirl Nybegynder
07. april 2003 - 16:42 #2
aner desværre ikke om jeg kan ændre kategorien... er en newbie
Avatar billede arne_v Ekspert
07. april 2003 - 16:47 #3
Du kan selv svare på det, lukke det og så oprette det i den
rigtige kategori.
Avatar billede kittygirl Nybegynder
07. april 2003 - 16:48 #4
okey