Avatar billede ak27 Nybegynder
07. april 2003 - 16:24 Der er 4 kommentarer

mappen Temp

Hjælp!
Er der nogen der kan svare på, om det der står i mappen Temp kan slettes?
Hvis ja, ligger det så andre steder? og hvor kan jeg finde det?
V.H. ak27
Avatar billede fromsej Praktikant
07. april 2003 - 16:28 #1
Som regel kan du roligt slette det.
Du kan gøre det du flytter det til en anden mappe en uges tid, hvis det så ikke giver nogen problemer, så sletter du det bare.*S*
Avatar billede summer Mester
07. april 2003 - 18:12 #2
Bare slet dem. Jeg har aldrig oplevet probs af den grund. Når du sletter dem, ryger de jo i Papirkurven, den kan du jo evt. vente nogle dage med at tømme, da du altid herfra kan gendanne det slettede.
Avatar billede dosdesign Juniormester
07. april 2003 - 18:27 #3
Man kan rolig slette temp, det eneste jeg ved der forsvinder er ting du har hentet og set online (ex. Flashfilm, dvs. det tager lang tid at hente den igen da du lige har slettet den) og ikoner ud for hjemmesider i dine foretrukne bliver slettet .... Ex. hvis du tilføjer Google i dine foretrukne kommer der en lille ikon ud for adressen, denne ikon fil ligger i dine temp !
Og evt. forsvinder dine auto log-ind på diverse sider !
Avatar billede summer Mester
22. december 2003 - 22:05 #4
Luk venligst spm.!