Avatar billede vesperillo Nybegynder
07. april 2003 - 16:14 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

Skattespørgsmål og Office XP Education

hej
jeg er en af de 90.000 der har fået Office pakken foræret af Microsoft (i et lidet skjult bestikkelsesforsøg.)
Har fået at vide at det skal skrives på selvangivelsen(tak MS...:(..), men jeg ved ikke hvorhenne. Før der er nogen der linker mig videre til Told og Skat, ville jeg gerne høre om der tilfældigvis var en her der vidste noget om det her?
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2003 - 16:19 #1
Ja jeg ved en del...
Du skal VENTE til der kommer flere oplysninger om
sagen - eller rettere sagt, til direktøren fra MS Danmark
har snakket med "skattefar"
Følg udviklingen på www.folkeskolen.dk
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2003 - 16:20 #2
Avatar billede scb Praktikant
07. april 2003 - 16:21 #3
Avatar billede vesperillo Nybegynder
07. april 2003 - 16:25 #4
hmm
I see..
Gode links folkens.
Interessant at man selv skal anslå nytteværdien af produktet. Det bliver dog ikke højt da i forvejen kører Office og egentlig ikke har et klap brug for den
pakke. Men godt at vide..
Sidste ting inden jeg lukker : Er der mon en frist på hvornår man senest skal have installeret det - og efter den dato virker det ikke? Ved det lyder langt ude, men i de her XP tider ved man sq aldrig..
Avatar billede doggy82 Praktikant
07. april 2003 - 16:27 #5
scb>> Nej den er jo gammel.
Se bort fra den indtil videre. Vi er bare nødt til at vente
og se hvad sagen ender med. Men som sagt så har du i hvert fald
gjort noget forkert hvis du tager produktet i brug inden
sagen er afsluttet !

Dessuden hedder den "Office XP standard"
Den er vist ikke helt magen til "Education"
Avatar billede vesperillo Nybegynder
07. april 2003 - 16:39 #6
Okay
thx for help :)
Avatar billede supuku Nybegynder
17. oktober 2013 - 12:20 #7
If you need to do a research that can directly challenge the commonly known educational standards as well as propose new ideas you can use our writing service. We help students who have to complete one or more written tasks due to their young age lack practical experience and prefer buy a book report at http://papersmart.net/buy-book-reports.html on the only suggested theme for college. My own study will surely have great impact on making me a graduate.