Avatar billede gojoy Nybegynder
07. april 2003 - 15:21 Der er 9 kommentarer

Free firewall med VPN

Hej dav,
Jeg ville høre om der findes nogen software baseret firewalls med VPN? Jeg har brug for en lille dum maskine med 2 netkort i - og windows bærbare computere der skal "ringe" ind med VPN og få fat i firmaets lokal netværk.
Avatar billede mountainman Nybegynder
07. april 2003 - 15:27 #1
Avatar billede gojoy Nybegynder
07. april 2003 - 15:30 #2
Dem har jeg prøvet - har også prøvet IpCop .. var heller ikke den bedste ..
Avatar billede mountainman Nybegynder
07. april 2003 - 15:36 #3
Det skrev du jo ikke noget om...
Avatar billede dank Nybegynder
07. april 2003 - 15:39 #4
debian! Virker fint, også på små dumme maskiner.

brugte pppoe eller ppoe til vpn delen

Har ikke linkene mere, men jeg fandt dem via lidt intensiv googling rundt.
Avatar billede lap Nybegynder
07. april 2003 - 17:38 #5
dobbelt oprettet spørgsmål?
Avatar billede dank Nybegynder
07. april 2003 - 18:05 #6
hvor?
Avatar billede gojoy Nybegynder
07. april 2003 - 22:20 #7
Ja ! Jeg fandt ud af at den passede bedere herinde - og da jeg er nyoprettet så anede jeg ikke lige hvor man evt. kunne slette sit gamle sprøgsmål
Avatar billede grimbeast Nybegynder
11. april 2003 - 11:08 #8
Jeg kan se du har prøvet men - Jeg vil helt klart anbefale Astaro Security Linux ver. 4.0 - den løser på rigtig god vis de ting du efterspørger.

Hvad kunne du ikke lide ved den??
Avatar billede gojoy Nybegynder
11. april 2003 - 13:09 #9
Jamen den dur ikke til windows klienter ..
Den dur kun til at forbinde 2 servere/netværk sammen! Jeg har brug for at f.eks en laptop .. med et dailin modem (windows 2000/xp) kan få adgang til lokal netværket bag firewallen..