Avatar billede piotr48 Nybegynder
07. april 2003 - 13:07 Der er 2 kommentarer

SpeedStream2601

Hvordan skal jeg konfigurere min SpeedStream2601 router for at kunne udføre stemmesamtaler?
Jeg bruger en polsk kommunikator"TLEN" og kan ikke oprette en "direkte forbindelse", men kan dog sende og modtage skriftlige beskeder. De skriver, at det kan være pga. firewall (det har jeg ikke), eller at min maskine er usynlig for andre, fordi jeg bryger LAN
Min OS er Win ME. Hvilke porte skal jeg Åbne og hvordan gør man det?
På forhand tak
Avatar billede cne Nybegynder
07. april 2003 - 14:39 #1
Czesc Piotr

Det kræver at du åbner/nat'er de porte som programmet skal bruge.. - porte'ne kan du sikkert finde på TLEN's hjemmeside.. - når du har dem, skal du så lave et NAT entry for den port, fra ydersiden af din 2601 router til indersiden, så den peger på din egen pc, f.eks. 192.168.1.5.
Avatar billede jumber Nybegynder
18. april 2003 - 23:37 #2
Vis det er en speedstreamer 2601 du har findes der er Hjemmeside hvor du kan se hvordan man gør vis den alså virker det er ikke altid den gør det nemlig.

www.dsl-faq.dk