Avatar billede ts-sprite Nybegynder
07. april 2003 - 11:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

router befsr41

Hejza jeg har routeren befsr41. Mit problem er at jeg ikke kan lave en server i fx cs. Derfor ville jeg høre om der er nogle der ved hvordan man åbner porte på routeren befsr41. Jeg ved godt det er inde på dens ip: 192.168.1.1 . Jeg ved bare ikke hvor jeg skal gøre det henne derinde, så er der ikke nogle der kan skære det ud i pap for mig hvordan man gør??
Der er 100 point på spil.
Avatar billede riversen Nybegynder
07. april 2003 - 11:30 #1
Når du er inde i routerens konfiguration skal du vælge "Advanced" yderst til højre for oven. Derefter "Forwarding" nr. 2 fra venstre. Der skriver du hvilke porte du vil have forwardet til hvilke ip'er.
Avatar billede kenp Novice
07. april 2003 - 11:54 #2
Er det andet spørgsmål du har åbent om samme ikke godt nok??
http://www.eksperten.dk/spm/337363
Avatar billede ts-sprite Nybegynder
07. april 2003 - 15:39 #3
hvilke ip'er det??
er det min egen eller hva??
Avatar billede grunken Nybegynder
07. april 2003 - 15:50 #4
Hehe