Avatar billede main Nybegynder
16. november 2000 - 18:06 Der er 15 kommentarer

Half Life!!!!!!!!!!!

Hjælp mig når jeg går ind i lan game og klikker create game kommer jeg ind i spillet og jeg kan ikke få min CONSOLE ned i venstre hjørne pisse ireterene

Main
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 18:09 #1
det med consolen enten trykker du på ½ eller også går du ind i din opsætninig
Avatar billede zhatten Nybegynder
16. november 2000 - 18:20 #2
prøv at starte spillet med -console eller sæt cd\'en i (hvis du spiller uden den i)

- Zhatten
Avatar billede main Nybegynder
16. november 2000 - 18:37 #3
jeg har en pirat copi så jeg har ingen cd og jeg har prøvet det med ½ og opsætning og hvad mener du zhatten med -concole
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. november 2000 - 18:54 #4
I den genvej du har til CS, skriver du(Altså efter .exe) -game cstrike -console

Det kommer til at se sådan ud:

c:\\spil\\hl.exe -game cstrike -console
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. november 2000 - 18:55 #5
Det var denne:
c:\\spil\\hl.exe -console
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 19:06 #6
Altså dette skriver du i \"start - kør\"
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. november 2000 - 19:16 #7
Man laver bare en genvej til HL, og i \"sti\" skriver man c:\\spil\\hl.exe -console
Altså hvis HL ligger på c:\\spil, ellers hvor det ligger e:\\games ...
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 19:19 #8
De fleste har nok halflive her !

c:\\sierra\\halflive\\hl.exe -console
Avatar billede einstein Nybegynder
16. november 2000 - 19:40 #9
og hvis du skriver \"-dev\" betyder det at du også kan bruge \"impulse 101\" hvis \"sv_cheats 1\"..........dvs. du kan ikke bruge impulse 101 UDEN at have -dev med.....
Avatar billede jimsim Nybegynder
16. november 2000 - 20:05 #10
Jones det er jo ikke selve stien det kommer an på... det er lig\'meget hvilken sti, bare meningen i det.
Avatar billede jones Nybegynder
16. november 2000 - 20:08 #11
Tja jaa ! Men man ved vel aldrig hvor god den bruger som stiller spørgsmållet er ! hvad hvis han ikke ved noget om Computer ??? Men nu er det da skåret helt ud i pap,

main >> hjælper det noget af det vi skriver ???
Avatar billede einstein Nybegynder
16. november 2000 - 20:26 #12
main........jeg tænkte er du den samme Main som ham gutten inde på cd.dk forum?
Avatar billede blazer Nybegynder
16. november 2000 - 23:01 #13
der er en eller anden .cfg fil i cs biblioteket...det i står der noget i retning af Console=0

Skift det til 1 !
Avatar billede jimsim Nybegynder
17. januar 2001 - 15:11 #14
Main, hvordan gik det?
Eller spiller du så meget HL, at du ikke har tid til at besøge eksperten mere. :))
Avatar billede stbklop Nybegynder
11. februar 2001 - 14:41 #15
davs jeg har lige downloadet counter strike fra jubii games og det gik fint men så når man trykker på skrivebordsikonet \"counter strike\" så siger dehn at den leder efter filen hl.exe hvad den ikke finder så nu dur den ikke.
hilsen mig