Avatar billede net-base.dk Nybegynder
04. april 2003 - 12:42 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

FTPserver med Statestik

Findes der en FTP-Server med statestik så man kan lave en hjemmeside hvor man kan se:

Hvem der har downloadet mest.
Hvad Brugerene har down-/uploadet.

Og mange andre statestikker.

Serveren skal være til windows.

og skal helst være med en access database, men er ikke nødvendigt.

Jeg ved at der findes sådan nogle FTP servere til Linux, men denne skal være til windows
Avatar billede the_party_dog Nybegynder
04. april 2003 - 13:47 #1
Bullet FTP server laver ihvertefald en logfil mener jeg, hvor den fører statetik over hver enkelt brugere....
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
04. april 2003 - 13:48 #2
Okay den vil jeg prøve.
Avatar billede xorzisten Nybegynder
08. april 2003 - 17:53 #3
Ja brug bulletproof, jeg bruger den selv, og den kan osse generere HTML statistikker over dine file-transfer.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
22. april 2003 - 08:49 #4
okay. kom ed et svar. så kan du få point.
Avatar billede net-base.dk Nybegynder
08. maj 2003 - 15:06 #5
Det var ikke lige den form for statestik jeg mente. så nu lukker jeg