Avatar billede junglensfugle Nybegynder
04. april 2003 - 09:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

S mIRC Bot?

Hey

Der er en L, Q & S bot

Men hvordan skaffer mig sig en S bot?

Plz hjælp!

/Anders
Avatar billede choker Nybegynder
04. april 2003 - 09:51 #2
Taget direkte fra #feds (C/P is my friend):

(09:47:02) <[m]n0r[away]> Q: What are the demands for receiving S ??

(09:49:14) <@F> [m]n0r[away] - S: This is the QuakeNet anti-spam service. It is not available for request so do not ask. If another channel has S, it does not matter. You can protect your channel from excessive spam with an eggdrop or an approriate script. Visit popular scripting sites for more info.

Burde være svar nok for dig.
Avatar billede junglensfugle Nybegynder
04. april 2003 - 09:52 #3
ok.
Avatar billede choker Nybegynder
04. april 2003 - 09:55 #4
takker for point :)

De har åbenbart kun indsat S til specielle channels som større klan-chans (#SoA #esu #sk osv.) - noget Qnet automatisk selv gør hvis de mener der er brug for det..