Avatar billede fox2001bs Nybegynder
03. april 2003 - 22:33 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Bil spil lige som Gran Turismo

Hejsa allesammen

Findes der nogle pc spil hvor man skal klare forskillige tests som fx. i Gran Turismo til psx???

/fox
Avatar billede bootie Nybegynder
04. april 2003 - 00:16 #1
PC bil spil er amatør-spil så det er der sikkert ikke  :)

/hardcore GT fan.
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 09:58 #2
Jeg kan klart anbefale spillet "Street Legal".....det er desværre meget svært at få fat i, men når du har er du sikret mange sjove timer bag skærmen.

Spillet går i store træk ud på at man skal vinde penge på at køre gaderæs i sin bil. Jo flere penge du tjener på at cruise rundt i din vogn og trække fra andre tunede biler, jo mere tun kan du smide på motoren! Faktisk er det en ny version af spillet "Hot Rod"......Street Legal har dog MEGET federe grafik :o)
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
21. maj 2003 - 18:33 #3
bootie --> Nu var det jo sådan set ikke det manden spurgte om. Så det kan vel i teorien være ret ligemeget hvad du syntes om PC spil!
Avatar billede bootie Nybegynder
21. maj 2003 - 22:14 #4
morten-munksgaard>
Hvad er det for en spasser kommentar?
1. Jeg har ikke lavet det som et svar, men som en kommentar.
2. ":)" vil efter min forståelse henlede til at kommentaren er lavet i spøg.
3. Det er MIN mening.

Jeg kan ikke gøre ved du ikke kan lide at folk siger deres egen mening. Det er jo ikke alle spørgsmål der skal besvares lige efter bogen. Dette er jo trods alt et forum - husk på det.