Avatar billede codemasterz Nybegynder
03. april 2003 - 21:07 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

Kan ik logge ind...??

Hvad skal man gøre hvis man har glemt sit password til windows XP proffessioal??

MVH. CodeMasterZ
Avatar billede postndk Nybegynder
03. april 2003 - 21:11 #1
måske boote op på din win xp cd, og køre noget recovery stuff...
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2003 - 21:11 #2
så skal man tænke sig rigtig godt om...

jeg tror ikke man kan slippe uden om login, så ordet 'formater' klinger Næææsten i mine ører :)

men lyt ikke til mig som er AntiWinXp'er ;)
Avatar billede codemasterz Nybegynder
03. april 2003 - 21:13 #3
ER de SLET ingen anden udvej??? :\
Avatar billede Slettet bruger
03. april 2003 - 21:15 #4
aner det ikke... men prøv lige at skrive dit password ned næste gang du laver et hvis du husker så dårligt :0)
Avatar billede postndk Nybegynder
03. april 2003 - 21:21 #5
måske dette link er noget for dig . http://www.petri.co.il/forgot_administrator_password.htm
Avatar billede postndk Nybegynder
03. april 2003 - 21:21 #6
måske dette skal være et svar
Avatar billede twe4k_ Nybegynder
03. april 2003 - 21:42 #7
_Enhver_ har hørt om den exploit til winXP der gør at man snildt kan nulstille adminpassword ved at indsætte en wk2 i sit romdrev når man er ved loginprompten.

Ellers tager du sgu da bare disken ud og sætter den som sekundær i en anden maskine, så har du fuld adgang :)
Avatar billede codemasterz Nybegynder
10. august 2003 - 20:23 #8
tak