Avatar billede felixk Nybegynder
03. april 2003 - 21:03 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Problem med udløbsdato på evalutation program

Hej, jeg har et alvorligt problem med et program der hedder "UltraEdit". Programmet er dog ikke det vigtige her, for problemet kunne ligeså godt have opstået med alle mulige andre evaluation-programmer. Mit problem er at jeg flere gange indtastede et forkert kodeord i registreringen, fordi jeg ikke fattede hvad det var jeg skulle... Som et resultat heraf påstod programmet nu at jeg havde overstået min 45-dages prøveperiode - på trods af at jeg lige havde installeret programmet!! Så mit spørgsmål er, om der ikke er noget man kan gøre, evt. ved at pille ved registreringsdatabasen, så man kan nulstille en sådan udløbsperiode eller bare slette alle spor af programmet fra computeren... Anyone?

-Felix
Avatar billede twe4k_ Nybegynder
03. april 2003 - 21:44 #1
yep, en rask omgang med deletetasten i rededit skulle løse dit problem mester :)
Avatar billede pzycho Nybegynder
10. april 2003 - 13:13 #2
Prøv evt. regcleaner, her kan du vælge navnet på de nøgler du vil fjerne og så klarre den det for dig...

http://www.vtoy.fi/jv16/programs/RegCleaner.exe
Avatar billede felixk Nybegynder
11. april 2003 - 18:45 #3
Ok. tak for hjælpen begge to. Jeg fulgte twe4k's råd og nu virker det fint. Så da han kom først og det virkede får han pointene. Du skal dog lige lave et "svar" før jeg kan give dig point, twe4k.

-Felix
Avatar billede felixk Nybegynder
10. september 2004 - 09:33 #4
Da  twe4k ikke har oprettet i svar i al den tid, tager jeg nu selv pointene, så spørgsmålet kan blive lukket.