Avatar billede saison Nybegynder
03. april 2003 - 19:43 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Cd-rom brænder

Jeg har en brænder og et program til at brænde cd'er med. Programmet er gået i stykker, der er åbenbart blevet slettet nogle filer, så jeg ikke kan åbne det. Cd'en jeg havde med programmet på er blevet væk.

Findes der et brænderprogram på nettet, som man gratis kan downloade og bruge??
Avatar billede leaddata Nybegynder
03. april 2003 - 19:45 #1
ja du kan. der findes mange.

send lige en mail til mig på heinekastrup@hotmail.com
Avatar billede saison Nybegynder
03. april 2003 - 19:51 #2
Ja, why?
Avatar billede robotten Praktikant
07. april 2003 - 11:58 #3
Hvis du har XP, er der jo også et indbygget brænderprogram heri.
Avatar billede saison Nybegynder
14. april 2003 - 11:20 #4
Jeg har fået mit eget program til at virke igen, ved ikke hvad problemet har været...