Avatar billede jgni Nybegynder
03. april 2003 - 19:39 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

HP Laserjet 1000

Jeg har en HP Laserjet 1000 som er tilsluttet min Win XP via USB.
Den har været lidt af og på (har siddet på en anden pc på et tidspunkt). På et tidspunkt var der et dokument der ikke blev printet ud. Printeren røg af pc'eren. Da den nu er kommet tilbage, er den pludselig kommet i tanke om det igen. Men det spøjse er at det ikke skete med det samme, men flere uger efter ??

Nu er jeg ved at være _lidt_ træt af en printer-fejlbesked der åbner hver gang jeg tænder min pc. Jeg kan sagtens gå ind og fjerne dokumentet i oversigten og så er den glad igen. Men hvor ville jeg dog blive glad for en permanent sletning !
Avatar billede leaddata Nybegynder
03. april 2003 - 19:43 #1
har du prøvet at slette printer inst. og så geninst.???
Avatar billede jgni Nybegynder
03. april 2003 - 19:44 #2
Nej, det har jeg faktisk ikke. Det må jeg lige prøve i aften.
Avatar billede johnstigers Seniormester
03. april 2003 - 20:18 #3
hvis du lader dokumentet ligge i oversigten vil windows spørge om det skal slettes når du lukker el. genstarter pc´en - og så vil det blive slettet permanent
Avatar billede jgni Nybegynder
03. april 2003 - 23:15 #4
Jeg løste selv problemet. Flyttede printeren over i den anden USB-port. Det var det eneste den ville være med til.