Avatar billede troev Nybegynder
03. april 2003 - 18:31 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Xvid Uden lyd

Jeg har en fil komprimeret med Xvid codecet, men når jeg afspiller den er der ingen lyd på. Jeg kan sagtens se andre filer med lyd.
Hvad kan der være i vejen?
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. april 2003 - 18:34 #1
Prøv at downloade NIMO codec pack v5 beta 7 eller 8... ikke 9'eren, den er der fejl i..
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
03. april 2003 - 18:38 #2
hetn det program som hedder gspot, det kan vise hvilket codec du mangler, det kan findes på divx-digest.com.
men du mangler sikkert AC3 lydcodes, det kan du hente samme sted
Avatar billede zyco Nybegynder
03. april 2003 - 18:47 #3
Avatar billede bentn Nybegynder
03. april 2003 - 18:50 #4
glem for alt i verden, alt om NIMO!- og gør hvad flemming s b, siger.
Avatar billede zyco Nybegynder
03. april 2003 - 19:01 #5
nok, her er link og guide på dansk om gspot
http://www.dvdrip.dk/phpBB2/viewtopic.php?t=41
Avatar billede zyco Nybegynder
03. april 2003 - 19:06 #6
nok = ok :D

Det køre ikke helt for mig idag
Avatar billede troev Nybegynder
03. april 2003 - 19:54 #7
ka jeg ik få et link til det ac3 codec... Kan ik finde det..
Avatar billede zyco Nybegynder
03. april 2003 - 20:03 #8
Avatar billede flemming_s_b Nybegynder
03. april 2003 - 20:04 #9
Avatar billede mcgoat Nybegynder
03. april 2003 - 23:17 #10
øhhh, NIMO er altså ret godt.. man skal bare ikke hente den nyest version hvor der er massere af bugs i... de andre versioner er der alt hvad man skal bruge af codecs.. kan jeg anbefale på det kraftigste..
Avatar billede bentn Nybegynder
04. april 2003 - 00:23 #11
NIMO kan lave ufattelig meget ged i det.- glem den!
Hent Gspot der fortæller hvilke codec's der skal bruges, dem henter du så.
Du har derved langt bedre kontrol over hvilke codec's du ins.på din putter!
Avatar billede linex Nybegynder
04. april 2003 - 11:12 #12
Prøv at downloade ACE mega codecs pack

her er et link
http://www.divx-digest.com/software/acemega_codec.html
Avatar billede linex Nybegynder
04. april 2003 - 11:15 #13
I ACE mega codecs pack er Gspot og ac3
og mange mange andre