Avatar billede simonj Nybegynder
03. april 2003 - 18:27 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Fejl i IE

Godaften, jeg har fået et skide irreterende problem efter jeg geninstallerede Windows 2000. Nogle gange, når der kommer en popup, eller når jeg går ind på nogle bestemte sider siger den "der er fundet en fejl, vil du søge efter den?". Hvis jeg trykker ja, åbner den et eller andet debuggergøgl, og hvis jeg trykker nej kan jeg være i fred indtil der kommer en ny af slagsen.

Jeg har nyeste servicepack og det er IE 5.5. (jeg nægter at skifte til 6'eren)

Mvh. Simon
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 18:31 #1
funktioner -> indstillinger -> avanceret -> sæt hak ved "deaktivere scriptfejlfinding"
Avatar billede twe4k_ Nybegynder
03. april 2003 - 21:57 #2
Skift dog til noget andet end internet exploid!

bruger selv Opera du kan hente fra www.opera.com, hvis du har et problem med den kunne du forsøge dig med mozilla der kan hentes fra www.mozilla.com :)
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 22:01 #3
Den boks der dukker op på siden skyldes en fejl i koden f.eks. JavaScript, og jeg har  været ude for at hvis der er disse fejl går opera helt amok, og lukker automatisk siden ned. Kan godt være at den nyeste version ikke gør det!
Avatar billede simonj Nybegynder
04. april 2003 - 13:52 #4
ta salahaaa