Avatar billede folmer_dk Nybegynder
03. april 2003 - 18:00 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

mus mx 500

jeg har en mx500 alle knapper virker i win xp
men i counter-strike er den kun 2 knapper der virker
er der nogen der har samme problem og ved hvad man skal
gøre ?
                    på forhånd tak
Avatar billede geforce3 Praktikant
03. april 2003 - 18:11 #1
Prøb at hent nyeste driver fra logitech, det skulle hjælpe hvis du ikke allerede har gjort det? http://www.logitech.com/index.cfm?page=downloads/software&CRID=1792&contentid=6033&countryid=4&languageid=15
Avatar billede pindski Nybegynder
03. april 2003 - 21:31 #2
knapperne virker ikke i cs, hvis du har installeret en driver fra logitech.
Lissom min mus ikke virker i cs, hvis jeg installerer en driver. (saitek)

Afinstaller softwaren, og brug det som xp bruger
Avatar billede folmer_dk Nybegynder
04. april 2003 - 13:12 #3
jeg havde driver installeret og det virker nu efter jeg har afinstalleret den nyeste driver mange tak....