Avatar billede lpm76 Nybegynder
03. april 2003 - 13:23 Der er 13 kommentarer

Danske Clarionprogramører?

Hej med jer - Jeg leder efter danske clarionprogramører. Jeg arbejder selv med Clarion, og har gjort det de sidste 3 år. Det er ikke så nemt at bygge et arbejdsrelateret netværk op omkring Clarion, da det ikke er så populært i DK.

Der er derfor point til alle dem der arbejder med Clarion, og er interesseret i at udveksle viden.
Avatar billede blu Nybegynder
03. april 2003 - 14:31 #1
Jamen - det har jeg da gjort i mange år i ToldSkat's regi. Iøvrigt har du ret, der er underligt nok ikke mange danske 'lidelsesfæller'.
Avatar billede lpm76 Nybegynder
03. april 2003 - 21:55 #2
Fremragende - Jeg var slet ikke klar over at Told & Skat husede Clarion-programmører? Er det muligt at få din email-adresse? Det kunne være rart at udveksle lidt clarion-viden, med andre end sine kollegaer.
Avatar billede xtr0 Nybegynder
03. april 2003 - 22:39 #3
hvad er det?
Avatar billede lpm76 Nybegynder
03. april 2003 - 23:41 #4
Clarion er et database-programmeringssprog. Det er ufattelig hurtigt at lave ret stærke brugertilpassede databaser.
Avatar billede blu Nybegynder
04. april 2003 - 09:37 #5
Jeg troede egentligt ikke e-mail.adressen var en hemmelighed.
Min e-mail på arbejde er: blu@tu29.ccta.dk
Avatar billede diginor Nybegynder
09. april 2003 - 14:49 #6
Jeg er medejer af et firma Diginor ApS, hvor jeg udvikler systemer i Clarion der er integreret med Stellar økonomisystemerene. Jeg kunne for det første godt tænke mig at danne en lokal dansk Clarion gruppe og desuden ville jeg godt i kontakt med freelance clarion programmører. peter@diginor.dk
Avatar billede lpm76 Nybegynder
09. april 2003 - 19:03 #7
Først var de een! Nu er de tre... - Jeg lader spørgsmålet stå åbent lidt endnu. Når der ikke længere kommer nye til, deler jeg pointene ud mellem jer.
Avatar billede iblarsen Praktikant
10. april 2003 - 18:47 #8
Endnu en melder sig. Jeg har arbejdet med Clarion siden de første versioner.
I den seneste tid, er det dog ikke blevet til så meget. Men er meget interesseret.
Min mail adresse er iblarsen@dbmail.dk.
Avatar billede huggebanden Nybegynder
04. maj 2003 - 03:13 #9
har det en officiel hjemmeside? Hvad er den? =)
Avatar billede iblarsen Praktikant
04. maj 2003 - 11:00 #10
diginor: Hvis I har brug for hjælp - så stiller jeg da gerne op. Du kan skrive til mig på iblarsen@dbmail.dk.
Avatar billede lpm76 Nybegynder
19. maj 2003 - 10:19 #11
huggebanden: www.SoftVelocity.com
Avatar billede pnr Nybegynder
25. juni 2003 - 14:24 #12
Jeg er også yderst interreseret i et netværk omkring Clarion. Jeg skal til at lære Clarion (har kodet i Java, ASP og lidt C++), da jeg på mit arbejde skal til at vedligeholde en del Clarion applikationer. Men jeg syntes at det er utroligt svært at komme igang med Clarion, da der ikke rigtig er den samme information omkring Clarion som der er omkring eks. Java eller ASP. Så jeg vil meget gerne til slutte mig jeres netværk, hvis i vil have mig med på slæb :-)
Avatar billede nikodemus Nybegynder
26. juni 2003 - 10:53 #13
Hej. Jeg er Clarion-programmør på 4. år, og et Clarion-netværk er en rigti' go' idé! Måske een af jer har mulighed for at starte/køre et mail-forum?
Min e-mail er nikodemus@vip.cybercity.dk.