Avatar billede worm Nybegynder
16. november 2000 - 12:23 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tilslutning af brænder.

Hvordan skal min brænder kobles til for at køre bedst. Skal den være slave eller master på samme kabel som mit cd-rom drev, eller skal den være slave sammen med harddisken ?. På forhånd tak.
Avatar billede cc2000 Nybegynder
16. november 2000 - 12:26 #1
kommer an på om du vil brænde fra harddisken eller fra cd-rom drevet.
Avatar billede ctv! Nybegynder
16. november 2000 - 12:27 #2
Hey Worm

Tilslut dit CD-ROM drev til Master, og din brænder som Slave...

CTV!
Avatar billede pondus2000 Nybegynder
16. november 2000 - 12:45 #3
Din brænder har bedre af til at blive tilsluttet som \"slave\". Det skal være den samme kabel fra cd-rom drevet.

Tips: programmet \"Nero Burning Rom\" er det bedste brænder-program der findes.