Avatar billede bengtwendt Nybegynder
03. april 2003 - 08:45 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Vurdering og måske et par ideer

Hej er der noget der har lyst til at kigge på min nye side?
og komme med nogle kommentare og ideer?
http://www.wendt-net.dk/ny

Venligst Bengt
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
03. april 2003 - 08:50 #1
Jow, det er ikke den mest grafikfyldte side jeg har set, men den er da sat op som den skal..
topbar
menu
indhold...

det kan jeg lide..
Måske du skulle droppe dine border om nyhederne, eller lave et style="border: 1px solid black" på dem...
//doodoo
Avatar billede Jman Praktikant
03. april 2003 - 08:52 #2
det er i hvert fald bedre end det gamle :)
Jeg synes dog at det er lidt uheldigt farvevalg m.h.t. mørk skrift på mørk baggrund.
Prøv evt. at lave den samme gule eller lys blå tekstfarve der, hvor der er mårk blå. Og så hold duig fra at bruge times.. den er altså ikke pæn på en webside..
Men udemærket, simpelt design ;)
Avatar billede bengtwendt Nybegynder
03. april 2003 - 08:55 #3
Jeg tror ikke jeg vil droppe dem, det er meningen at tilbud, planlag nedtid og ikke planlagt nedtid skal være her.
Jeg prøver med en black border.

Bengt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
03. april 2003 - 08:57 #4
(1) Efter min mening er siden lidt for boks-fikseret

(2) Synes ikke at farverne passer sammen brug evt. www.colorschemer.com/online

(3) Hvad skal boksene i venstre side bruges til? Giv det en overskrift!

(4) Ok velkomst, indledning

(5) Synes du skal fjerne nogle af alle de "bannere" (php, wendt-net, powered bY), da det ødelægger siden

(6) Synes du skal lave de aktive links i samme farve som de inaktive, da de let kommer til at gå i et med baggrunden

(7) På nogle af siderne er der meget tekst! Husk at der helst ikke må være mere end 45 karaktere i hver linie

(8) betingelse-siden: Synes du skal lave hoppe-links i toppen, så når man klikker hopper man ned til afsnittet, istdet for at man skal scrolle
Avatar billede miss-g Seniormester
03. april 2003 - 12:02 #5
Har du prøvet at se den i 800 x 600 px? Din menu øverst fortsætter nedenunder på min skærm.

Og så er der vist lidt forskel på tekststørrelserne i cellerne i venstre side *S*

miss-g
Avatar billede bengtwendt Nybegynder
07. april 2003 - 12:09 #6
Hej, tak for de mange svar, mine point går til jakoclausen, for den mest fyldestgørende analyse af min side.

Bengt
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
07. april 2003 - 12:10 #7
Jeg takker!