Avatar billede spuunki Nybegynder
02. april 2003 - 19:19 Der er 5 kommentarer

TDC

Hej jeg har et Lille SpørgMål--! er det TDC eller den Enklte Butik som der Bestemmer om der skal Simlok på!
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 19:21 #1
Teleselskaberne :)

på den måde binder de jo folk til et abbonoment ;)
Avatar billede spuunki Nybegynder
02. april 2003 - 19:24 #2
Det var Ikke Lige det svar Jge Ønskede Jeg ville Godt have et seriøs Svar..! Om det er Butiken eller om det er TDC som bestemmer Om der skal Simlok På !
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 19:34 #3
hmm, hvad er der useriøst i det svar ?

lad mig så svare sådan :

TDC ønsker der skal simlock på deres telefoner så de kan binde folk for X antal måneder.

Butikkerne kan da ikke være andet end ligeglade.
Avatar billede lemon Nybegynder
02. april 2003 - 19:41 #4
Det er i sidste ende kunden der bestemmer. Hvis kunden ønsker en telefon uden simlok kan dette godt lade sig gøre. Er kunden derimod tilfreds med at binde sig for en periode, så sparer kunden let et par tusinde af telefonens pris.

TDC bestemmer ikke om der skal simlok på. For det første fordi kunden stadigt kan vælge at købe telefon og abonnement hvert for sig. For det andet fordi TDC ikke er den eneste udbyder af abonnementer til mobiltelefoner.

Så svaret må være et klart nej. TDC bestemmer ikke om der skal simlok på. Det er kunden der bestemmer.
Avatar billede benbrian Nybegynder
02. maj 2003 - 22:16 #5
Hvise Telefoner er simlok men ikke alle det er prodosenten af telefonen der bestemmer hvilke Tlf der skal. men dette sker på opfordring af ABM udbydern.
TDC kædens butikker arbejder alle sammen under samme primiser og kan derfor ikke selv bestemme.

For at vende tilbage til det med at alle mobiler ikke´er simlok.
Nokia lokker ikke telefoner der har et højer tal ind 3510. Denne fax er fra 1/1 2003 så tallet kan godt værer højrer i dag men det tro jeg ikke .
Så selv om der står i butikken at foreksempel at nokia 8310 er lokket passer det ikke.
Desuden skal det oplyses at det stadig er lovligt at få sin mobil låst op, Før din bindings periode udløbet. Da du er ejer af Telefonen
(Dette gælder ikke hvis du har købt den på afbetaling )
Håber at det er svar nok for dig