Avatar billede jackonlinux Nybegynder
02. april 2003 - 18:31 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

ATA diske...

Se jeg står og mangler en større disk. Mit Linux fylder og det gør Windows og Visual Studio.NET også -så derfor skal jeg ud og finde mig en større disk.

MEN er der nu problemer? Jeg har en IDE controller, som hedder ATA-33 -- men idag hedder de allesammen 133 og 166 -så kan jeg gå ud og købe en f.eks. 133/166 disk uden at tænke på at det giver problemer ?
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. april 2003 - 18:33 #1
Ja den vil bare kun køre ata33:) Så det kan du godt.
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 18:34 #2
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=jackonlinux&option=24 tror du ikke det var på tide du fik afsluttet en del af dine spørgsmål mester!!!!
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
02. april 2003 - 18:34 #3
KANON tak for hjælpen -du får point hvis du lige svarer
Avatar billede geforce3 Praktikant
02. april 2003 - 18:34 #4
:)
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 18:34 #5
diske er bagudkompatible, men det lyder som lidt af en oldsag du har!

så du skal osse undersøge om der er kommet biosopdateringer til dit bundkort der understøtter så store diske  !
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 18:35 #6
AFSLUT dine spørgsmål hvis du vil modtage hjælp herinde
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 18:38 #7
du har spørgsmål der er 2år gamle som ikke er afsluttet.
Har sendt en anmeldelse på dig
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
02. april 2003 - 18:44 #8
UHA UHA
Ja det ville være nemt at rydde op i sine spørgsmål hvis det ikke var fordi at jeg ikke kan acceptere et svar på en kommentar.

Sir POLICE
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 18:50 #9
jackonlinux

på spørgsmål du ikke har fået et fyldestgørende svar på, så læg et svar selv, og snup pointene selv !
Avatar billede grunken Nybegynder
02. april 2003 - 18:50 #10
ellers prøv at be folk om et svar i alle spørgsmålene !
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
02. april 2003 - 18:52 #11
Du er den type menneske som melder folk til politiet til dig kan jeg se osv.. !!

Shraxs, P1n3, 88h, SATAN, Etheral, IPCoolTABLE, GNU, MUHH, R3%H47,
UIII... vulnerbility found in ...313131
NEWORDER!!!

lrd->WantToBeKnight(!bVal);
lrd->WaitForSingleAss();
lrd->ThreadCaller(&hHandle);
lrd->DOKUNGFU(double dOverLoadPoint);
lrd->YourStyleSOBad(pszCHAPOUCHAPOU);
lrd->EraseOnEvilBit(tcpHeader);
lrd->FeelThePOWERofUSENET);
delete lrd;
Avatar billede jackonlinux Nybegynder
02. april 2003 - 18:53 #12
;)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 18:55 #13
???
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 19:02 #14
er her ikke for at spille politi men at ha spørgsmål der er så gamle viser sq da lidt om din som bruger!! Stedet her vrimler med personen der ikke afslutter og det skal der laves om på forhåbenligt mester
Avatar billede fromsej Praktikant
03. april 2003 - 17:57 #15
lrd>>Nogen fatter det bare ikke, det er og bliver en uskik at have så mange åbne spørgsmål.
jackonlinux>>Luk dog de spørgsmål, i stedet for at lukke sådan noget som det bavl 02/04-2003 18:52:08 ud.