Avatar billede robertk Nybegynder
02. april 2003 - 17:16 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvad betyder det her?

Jeg har hentet en demo at en lille webserver her:
http://www.northernsolutions.com/index.php?view=product&sec=home&id=1

Og ville gerne have køre php, og efter jeg har hentet den sidste vers. af php og smidt den ind hvor på C:\php\cgi-bin\php.exe får jeg den her alert når jeg køre filen???

Security Alert! The PHP CGI cannot be accessed directly.
This PHP CGI binary was compiled with force-cgi-redirect enabled. This means that a page will only be served up if the REDIRECT_STATUS CGI variable is set, e.g. via an Apache Action directive.

For more information as to why this behaviour exists, see the manual page for CGI security.

For more information about changing this behaviour or re-enabling this webserver, consult the installation file that came with this distribution, or visit the manual page.
Avatar billede robertk Nybegynder
02. april 2003 - 17:17 #1
Avatar billede mikkelfunck Nybegynder
03. april 2003 - 01:27 #2
Det betyder vel at du ikke kan køre exe filen manuelt af sikkerheds årsager, men skal lade din webserver om at køre filen.
Avatar billede robertk Nybegynder
03. april 2003 - 17:31 #3
Det er lidt wierd, for det skulle virke har snakket med en fra "" og det SKULLE virke, sikkert noget med jeg har noget PHP sjov et andet sted i systemet.

MEN problemet er løst på anden vis, kunne nemlig hente en gratis DEMO på:
http://www.northernsolutions.com/index.php?view=product&id=1&sec=download

Skal hilse og sige den ellers er ret easy for folk med mindre viden omkring egenwebserver.

men tak for dit svar any ways :)
Avatar billede robertk Nybegynder
03. april 2003 - 17:32 #4
"northernsolutions" ups ved ik hvorfor jeg det røg ud igen! *G*