Avatar billede cka Nybegynder
02. april 2003 - 15:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Script til explore

Jeg vil gerne lave et "script" til at laven en slags genvej i explore.
Virke måden af "scriptet" skulle være at når man f.eks. skrev mail i url linien skal explore hoppe til mail.tdconline.dk
glæder mig til at hører forslag.
Avatar billede repox Seniormester
04. april 2003 - 15:11 #1
jeg tror ikke muligheden er der, for hvis du tilføjer en genvej til din favoritter (kald en en genvej for 'Ekpserten'), så hvis du i din adresselinie skriver Eksperten (præcis som der står i dine favoritter) så åbner IE den genvej der er angivet i favoritlinket...
Avatar billede cka Nybegynder
09. april 2003 - 11:29 #2
Tak, for svaret.
Hvordan er det nu lige at jeg giver dig point??
Avatar billede zorak Nybegynder
21. april 2003 - 16:11 #3
du bliver nok nød til at bevæge dig ind i reg-basen(regedit.exe), for at lave sådan en genvej..
Avatar billede cka Nybegynder
28. april 2003 - 13:37 #4
nej, shady´s svar var korrekt, men kan ikke huske hvordan man tildeler point.
Avatar billede cka Nybegynder
28. april 2003 - 13:55 #5
Tak shady
Avatar billede cka Nybegynder
28. april 2003 - 13:57 #6
Shady du er nødtil at smide en svar besked før jeg kan give dig point
Avatar billede cka Nybegynder
03. juni 2003 - 11:08 #7
så tager jeg dem selv