Avatar billede mdj Nybegynder
02. april 2003 - 13:42 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

Forslag til logodesign

Jeg søger lidt inspiration over navnet monocoders eller evt. monocoders|com.

Jeg laver lidt webdesign, og ligende, hvis det hjælper :)

Jeg er lidt blank, er der nogen som kan komme på nogle idéer?

Vi kan snakke om en pris hvis det virkelig er noget jeg kan lide, ellers håber jeg at points er ok, indtil videre.

Mvh
Morten
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:43 #1
www.cwd.dk er en kanon side til ideer....
Men jeg laver da gerne et logo/design til dig hvis det er det.. nu nævner du jo penge ;)
Avatar billede mdj Nybegynder
02. april 2003 - 13:44 #2
I know, men jeg har altså ikke mange af dem :(
Avatar billede cdc Novice
02. april 2003 - 13:44 #3
Har du et link til din side
Avatar billede exp Juniormester
02. april 2003 - 13:44 #4
Generelt kan du hente MANGE idéer til design her:
http://www30.brinkster.com/criteriu/?page=cool
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:45 #5
...men hvis jeg skal lave design, gider jeg ikk hvis der er andre der kan have chancen... da jeg synes det er tralst at bruge tid på det og ikke det skal bruges til noget ;)
Avatar billede exp Juniormester
02. april 2003 - 13:45 #6
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:45 #7
okay... har du icq ? (119275151)
så kan vi lige snakkes ved.. jeg er hjemme kl 15
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:46 #8
msn: msn@doodoo.dk
Avatar billede mdj Nybegynder
02. april 2003 - 13:47 #9
jeg har ikke rigtig noget site oppe og køre lige nu, men du kan se et par forskellige projekter jeg har lavet, samt et udkast til en firma side...

www.monocoders.com - designforslag til firma side...
www.mortenz.dk - min personlige side
www.scan-valve.dk - reference
www.air-con.dk - reference
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:47 #10
du kan evt. tjekke mit arbejde på www.doodoo.dk
Avatar billede mdj Nybegynder
02. april 2003 - 13:48 #11
Rent teknisk behøver i ikke lave et grafisk design, jeg er selv i stand til at lave det, jeg mangler bare idéer ;)
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:49 #12
okay... så er cwd.dk en kanon side
Avatar billede mdj Nybegynder
02. april 2003 - 13:50 #13
Jeg kender godt CWD, men jeg syntes bare det bliver en smule rip-off hvis jeg bygger et logo over "andres" allerede eksisterende designs...
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 22:55 #14
hmm nu er jeg helt lost ?
Du vil ikk ha vi laver design, og nu siger du at du ikk vil "rippe" andre logoer... Forstår det med at rippe, men du kan altid få nogle ideer derfra.. ;)
Avatar billede ban_me Nybegynder
11. april 2003 - 17:31 #15
Du er ikke helt frisk... Du kan vidst ikke rigtigt bestemme dig for hvad du vil!
Avatar billede mdj Nybegynder
15. maj 2003 - 15:43 #16
Lige meget... jeg har fundet en løsning, men tak for tålmodigheden...