Avatar billede cronck Nybegynder
02. april 2003 - 13:34 Der er 6 kommentarer og
2 løsninger

P4 CPU Købes....

Nogen der tilfældigvis har en ubrugt P4 ink. køler liggende som sælges?
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 13:35 #1
www.edbpriser.dk
www.qxl.dk
www.dba.dk

de har sikkert så mange de måske sælger af det ;)
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 13:35 #2
kik på www.qxl.dk Siden er nede ligenu men den er snart tilbage. Der kan du finde mange fede ting til billig penge
Avatar billede impulze Nybegynder
02. april 2003 - 13:37 #3
Méeeeeeeen www.edbpriser.dk er det bedste, da jeg har købt alle mine ting der.... spare over de 100 kr !!!
Avatar billede cronck Nybegynder
02. april 2003 - 13:48 #4
Hmm....
www.qxl.dk er nede, www.dba.dk er der ingen...
Edbpriser.dk sidder jeg og kigger 24/7.....???
Jeg spurgte om der var nogen af jer der havde en?
Avatar billede mufoxe Nybegynder
02. april 2003 - 14:32 #5
Dette er ikke et køb og salg forum. Du skulle i stedet tage i en kigger i nyhedsgrupperne dk.marked.privat.edb.* ... der er der masser af folk, som gerne vil af med hardware. Du skal nok ikke regne med at nogen har en P4 liggende, som de aldrig har brugt. Det ville da være toseet.
Avatar billede cronck Nybegynder
02. april 2003 - 22:30 #6
Du kan få point'ne hvis du skriver det link korrekt....
Hvis det altså er et?
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
02. april 2003 - 22:57 #7
dk.marked.privat.edb.cpu < bare et ekspempel på en nyhedsgruppe..
dk.computersalg

prøv dig frem eller søg på nette efter andre nyhedsgrupper..
Avatar billede cronck Nybegynder
03. april 2003 - 11:50 #8
Prøver...