Avatar billede varmeskud Praktikant
02. april 2003 - 12:12 Der er 12 kommentarer og
1 løsning

hvad for nogen scooter dele passer på jog

hey

nogen der ved hvad for nogen scooter dele der passer til en yamaha jog den gamle model (årgang 96)

med venlig hilsen kim
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2003 - 12:47 #1
Det kan du se her www.thansen.dk
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. april 2003 - 12:48 #2
hvordan ser jeg lige det?
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2003 - 12:51 #3
Du skal bare søge på siden efter JOG eller se under scooterreservedele.
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. april 2003 - 12:53 #4
jamen jeg ville jo gerne vide om der er nogen dele fra en aprilla eller sonic som der passer over på min yamaha jog *Ss*
Avatar billede peet-49 Novice
02. april 2003 - 13:01 #5
Det mener jeg ikke det gør, i så fald ville der også være alternativer hos tage hansen.
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. april 2003 - 13:04 #6
okay... ikke for at være uhøflig... prøver at omformuler mig...

er der nogen der ved om der er nogen motor dele eller andet som der passer fra andre scooter på en yamaha jog fra  årgang 96... det er brugte dele jeg snakker om.. altså det er ikke noget jeg skal ud og købe... men hvis jeg nu finder noget ville det jo være ret at vide om det passer på min jog
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. april 2003 - 13:20 #7
dele fra en axis skulle eftersigende passe lige over på:-)
Avatar billede varmeskud Praktikant
02. april 2003 - 13:23 #8
okay... nu spørger jeg nok lidt dumt... men hvad er det lige for en "axis"
Avatar billede lrd Nybegynder
02. april 2003 - 13:40 #9
du kan oz bruge dele fra en aprilia rally da det er den samme motor der sidder på
Avatar billede cool-wil Nybegynder
02. april 2003 - 15:32 #10
Avatar billede lrd Nybegynder
03. april 2003 - 16:37 #11
tak for point
Avatar billede morten-munksgaard Nybegynder
08. april 2003 - 10:58 #12
Yamaha Neo's, Yamaha Axis, Aprilia Sonic, Aprilia Rally og flere.....bruger samme motordele! Dog er der selvfølgeligt forskel på stel, bremser osv.
Avatar billede varmeskud Praktikant
08. april 2003 - 12:07 #13
tak morten...