Avatar billede eatbingo Nybegynder
02. april 2003 - 09:27 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ge force Mx 440 64 mb DDR

Jeg har købt/bygget en ny pc. P4, 512 DDR ram, osv. altså en ret sprød maskine, der bare burde hamre derudaf. Nå men jeg glædede mig til at spille BF 1942 men ! det kører af h... til. Jeg har prøvet Detonator drivere fra 40.xx-41.xx div. tweak utilities og prøvet at clocke det vha. programmet der fulgte med. men det hjælper ikke en skid. Selvfølgelig har jeg også prøvet at opdatere BF 1942 med den nyeste patch men intet hjælper.
Ok spørgsmålet er så:
Har jeg købt et dårligt grafikkort ?
eller er der nogen derude der har en software løsning ?
Jeg har bemærket at problemet også er der når jeg spiller MOHAA (også fra EA games) måske er det grafikmotoren i EA´s spil der bare ikke spiller sammen med mit kort. Er der nogen derude der har et svar ?
Avatar billede human Nybegynder
02. april 2003 - 09:29 #1
Det er dit GFX kort, de MX kort der holder simpelthen ikke en skid når det gælder spil :O/
Avatar billede human Nybegynder
02. april 2003 - 09:30 #2
Du skal have fat i noget Geforce4 ti 4400 eller noget vildere, såsom et redeon 9x00.
Avatar billede sly2001 Nybegynder
02. april 2003 - 09:32 #3
Jeg er fuldstændig enig. Det kan på ingen måde betale sig, at købe MX kort. Hvis det er økonomien der presser, er det bedre at købe et godt Geforce 3, eller Radeon, end at købe den nye chip på et MX-kort
Avatar billede mr-bob Nybegynder
02. april 2003 - 09:35 #4
JEP, du har købt dig et vaskeægte dårligt kort!
G4 Mx kortene er den største joke Nvidia længe har postet ud med, de kører dårligere end et G3 ti200!
få fat i et, som human også siger det G4 TI kort, men jeg er dog ikke så enig med ham i at det skal være TI 4400, men derimod et Ti4200, der sagtens kan clockes op til noget nær det samme som et TI 4600!!!

Med venlig hilsen Mr bob
Avatar billede eatbingo Nybegynder
02. april 2003 - 09:43 #5
Ok drenge råt for usødet !
JEg har købet et lorte-kort og sådan er det ! jeg hopper ud og køber et nyt. evt. et ti200
Avatar billede eatbingo Nybegynder
02. april 2003 - 09:46 #6
human får point da han var den føste der svarede, sorry drenge. men tak for svarene !
Avatar billede eatbingo Nybegynder
02. april 2003 - 09:47 #7
Og en sidste kommentar jeg lige har fået fra en kollega problemtet er i virkeligheden at det er et Mx 440 fra A-Open og det er vis der problemet ligger. så alle andre derude - hold jeg væk fra det skidt !