Avatar billede johns Nybegynder
16. november 2000 - 03:51 Der er 4 kommentarer

DHTML og javascript

Jeg har en side med DHTML. Jeg vil have et javascript ind på siden (statusbartext).Når jeg indsætter scriptet får jeg meddelsen, at der kan opstå problemer med scriptet p.g.a. DHTML.

Avatar billede johns Nybegynder
16. november 2000 - 03:53 #1
Sorry jeg var for hurtig på tasterne. Jeg giver 60 point.
Avatar billede nielsbjerre Nybegynder
16. november 2000 - 06:09 #2
Johns: Du må give lidt mere info. Hvilket program giver denne fejlmelding ?
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
16. november 2000 - 09:23 #3
for 0 point for du intet...
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. november 2000 - 23:56 #4
Alting skal helst være meget meget præcist.
hvilket javascript er det du er ved at lægge ind (der er mange der hedder statusbartest). Du kan evt lægge det ind i spørgsmålet med Cut&Paste. Eller hvis du har et site kan du måske lægge siden ud der og fortælle adressen.
Kommer fejlmeddelelsen imens du bruger dit editeringsprogram (Frontpage, Dreamweaver,...)?
Hvilket editeringsprogram bruger du?
Alle de detallier du kan komme på der kunne have noget med sagen at gøre.