Avatar billede cyber_freak Nybegynder
15. november 2000 - 23:09 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

D2???

hvordan kan jeg brænde diablo2´s playdisc
Hvilke program
Hvilken option
Avatar billede parazite Nybegynder
15. november 2000 - 23:18 #1
Hmmm... er det ikke et af de der fy-fy-spørgsmål?
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
15. november 2000 - 23:22 #2
det er til at lave en backup af mit d2...så Nej det er det ik
Avatar billede duller Nybegynder
15. november 2000 - 23:47 #3
Er det lovligt at gøre den slags??
Avatar billede groggy Nybegynder
16. november 2000 - 00:05 #4
Nope det er ik lovligt at lave en kopi/backup af den. I hvert fald ik indtil videre. Men der et nyt lovforslag på vej som muliggør at lave den slags backup... :)
Avatar billede burningice Nybegynder
16. november 2000 - 18:59 #5
www.gamecopyworld.com Bemærk, som de selv skriver... den side er KUN til backup af egne spil
Avatar billede lennart Nybegynder
17. november 2000 - 10:42 #6
jo det er \"lovligt\" at brænde en kopi af diablo2 play disc
kig her
http://www.blizzard.com/support/diablo2/problems/cd.shtml#5
de har ikke noget imod det de vil bare ikke fortælle hvordan :)
Avatar billede cult Nybegynder
17. november 2000 - 15:52 #7
Er skiven beskyttet med SafeDisc, LaserLock eller noget i den retning???
Avatar billede burningice Nybegynder
17. november 2000 - 16:28 #8
CD Copy/No-key Instructions

Create the followeing temp directory
    tempdir: C:\\temp\\c
Copy the full content of the INSTALL cd to tempdir
Replace the Install.exe file with the one from the patch archive
Burn the contents of tempdir to af cdr and use the same label as the original
the PLAY DISC and CINEMATICS Disc #2 are not protected and can be copied by using Nero 1:1 copy
Perform the above NO-CD Instruction
Play the Game!

Ovenstående er taget fra www.gamecopyworl.com game.eliteclans.com/games/pc_diablo2.shtml
Avatar billede burningice Nybegynder
17. november 2000 - 16:28 #9
Avatar billede cyber_freak Nybegynder
30. januar 2001 - 01:34 #10
nåh