Avatar billede jxnnes Nybegynder
01. april 2003 - 19:36 Der er 8 kommentarer

Problem med medie!!!!

Jeg har lige købt nogle cd'ere (cd-r) på 90 min eller 800 mb. Men i Nero eller i egenskaber for cd'erne viser den at der kun er ca 80 mb på skiven hvad er der galt???
Er det fordi min brænder ik kan læse den eller hvad er der galt???
Avatar billede bredker Nybegynder
01. april 2003 - 21:09 #1
kan din brænder håndtere medier af den størelse
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2003 - 09:18 #2
Jeg har også været ude for det samme, størrelsen blev også vist forkert, men hvis du sætter Nero op som her kan du sagtens brænde 90 Min.

http://gidana.dk/download/Manualer/ops%C3%A6tning%20af%20Nero%20br%C3%A6nder%20software.pdf
Avatar billede jxnnes Nybegynder
02. april 2003 - 19:28 #3
Bredker
Hvordan finder ´jeg ud af om den understøtter den størrelse???

Kimz
jeg ku kun få det første billed op du havde illustreret, det andet kunne jeg ikke finde i min version af Nero, men prøvede det første men det hjalp ikke....
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2003 - 20:09 #4
Har du opdateret til nyeste version af Nero ?.
Hvis du starter Nero, går ind under vælg brænder, og vælger din brænder, så kan du se hvad den understøtter.
Avatar billede kick Nybegynder
02. april 2003 - 20:15 #5
Du skal tillade nero at lave det der hedder overburn.
Du kan kigge under hjælp for at slå det til kan ikke lige huske hvor du gør det henne.

KICK
Avatar billede kick Nybegynder
02. april 2003 - 20:19 #6
Åben Nero gå ind i filer indstillinger expertfunktioner Tillade Overburn disc at once brændning og sæt den til 90 mins.
Avatar billede jxnnes Nybegynder
04. april 2003 - 05:46 #7
prøver lige at opdatere så vender jeg lige til bage med et resultat om det lykkedes...
Avatar billede bredker Nybegynder
04. maj 2003 - 19:38 #8
lukketid