Avatar billede trazz Nybegynder
01. april 2003 - 18:51 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

Boomtown vs. Netgear RP614

Jeg kan ikke få noget til noget ! .. normalt kører jeg med 2 netkort i min pc og winxp og en pppoe connection... Nu har jeg så købt en router da jeg er træt af min Stationære computer skal være server.. men den kan jeg simpelthen ikke få til at få det mindste kontakt med internettet.. har prøvet "lige" og "krydset" kabel.. med det "lige" kabel lyser link på adsl modemmet..men den vil ikke rigtigt noget med pppoe... nogen der kender boomtowns hemmelige tricks ? ..
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2003 - 19:21 #1
Er du sikker på at din router inderstøtter pppoe ???
Avatar billede Slettet bruger
01. april 2003 - 19:21 #2
understøtter... skulle der stå :o)
Avatar billede trazz Nybegynder
01. april 2003 - 19:45 #3
yes det skulle den gøre.. står der i manualen og på nettet og alle steder :)
Avatar billede Slettet bruger
02. april 2003 - 09:53 #4
Og du har selvfølgelig konfigureret den med brugernavn og password :o)
Avatar billede trazz Nybegynder
02. april 2003 - 18:24 #5
yes, men nu har jeg leveret routeren tilbage.. og fucker mit boomtown :)
Avatar billede trazz Nybegynder
02. april 2003 - 18:46 #6
no more boomtown, no more router