Avatar billede harryfink Praktikant
15. november 2000 - 22:36 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Netscape-problem: Layer-menu som ellers virker fint i IE!

Goddag

Jeg har været ved at lave en menu i samme stil som den man kan se på TV2.dk. Deres udgave virker jo udmærket i Netscape, så det er jo ikke fordi Netscape bare ikke vil tolerere lag som sådan. Men når jeg laver noget tilsvarende i Dreamweaver med \"Show-Hide layers\" og DIV-tag, så virker det kun i IE.

For at stille et konkret spørgsmål/en konkret opgave, så lyder det som følgende:

Kan I få menuen på den følgende URL til at virke i Netscape?:

http://www.knoxville.dk/layer/menueks.htm

Det ville være en uvurderlig hjælp!

På forhånd tak,
Mikkel Elbech
Avatar billede erikj Nybegynder
16. november 2000 - 12:48 #1
Det hænger sammen med det tag, du har sat din onMouseOver event på. IE forstår fint mouseOver på de fleste tags, hvorimod Netscape kun forstår mouseOver på et link. Løsningen er at du laver indholdet af dine <TD>\'s til links og sætte onMouseOver event\'en på linket.
Avatar billede harryfink Praktikant
18. november 2000 - 02:18 #2
Tak ska\' De ha\'! :)