Avatar billede zeusdk Nybegynder
01. april 2003 - 15:49 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Find-person-script søges

Hej

Jeg har brug for et script, som kan finde en person (eller behandler i dette tilfælde) ud fra nogle brugervalg.

Et script som f.eks. dette:
http://www.alternativ.dk/index.php?p=the&PHPSESSID=2f8d6f7d11e2944bea0b993fda4c7849

Er der nogle, som kan hjælpe mig med et link til et godt script?
Avatar billede mufoxe Nybegynder
01. april 2003 - 15:58 #1
Det kræver jo for det første en database med persondata i (ikke noget, som man lige går ud og skaffer). Kan du være lidt mere specifik? Har du f.eks. nogle data i forvejen, som du ønsker at søge i?
Avatar billede zeusdk Nybegynder
01. april 2003 - 16:01 #2
Dataen har jeg i forvejen, jeg mangler bare et godt script. Jeg vil ikke sidde her og sige at scriptet skal gøre sådan og sådan... jeg har mere lyst til at afprøve nogle færdigprogrammerede eksempler og derudfra vælge det bedste.

Kender du nogle links?
Avatar billede aceofspair Nybegynder
03. april 2003 - 09:24 #3
Der eksisterer så vidt JEG ved ikke nogle sådan færdigprogrammerede scripts

men hvis du skriver hvordan din database er bygget op (type, feltnavne, den slags info) så kan det ikke tage længe at lave et modul der virker, og som bare skal skrives ind i din kode
Avatar billede zeusdk Nybegynder
03. april 2003 - 11:27 #4
Ok :-)

id = tæller
brugerid = tal
forretningsnavn = tekst
navn = tekst
adresse = tekst
postnr = tal
by = tekst
fagomraade = tekst
beskrivelseAfBehandlingsform = memo
telefon = tekst
url = tekst
email = tekst

Du har frie hænder til at finde flere felter og til at være kreativ :)

Hvis du kan skabe det ønskede script til mig, ja så sætter gerne pointene om til 150 eller 200.
Avatar billede zeusdk Nybegynder
11. april 2003 - 16:59 #5
lukker og slukker