Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
01. april 2003 - 15:45 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Voice program

Jeg søger et program der kan lave min stemme om når jeg snakker ind i en mic.

Jeg ved at creative har lavet et, men min kammerater mener ikk at det kan køre med mit lydkort da det ikk er creative..

Håber du kender et andet..
Avatar billede xantom Nybegynder
01. april 2003 - 15:52 #1
har ikke selv prøvet det, men mon ikke det her kan hvad du søger..
Avatar billede xantom Nybegynder
01. april 2003 - 15:53 #2
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
01. april 2003 - 21:55 #3
hehe god ide... jeg tester
Avatar billede doodoo.dk Nybegynder
01. april 2003 - 22:45 #4
Det er jo for godt...

Andre der kender nogle så skriv så får i 30 points også hvis jeg kan bruge det..