Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:20 Der er 23 kommentarer og
8 løsninger

Hvad synes I?

Jeg vil gerne have lidt konstruktivt kritik på http://www.koebonline.nu/design2

Jeg er IKKE designer, så hvis du mener det er grimt så skriv hvorfor og kom gerne med ideer til hvad der skal laves om!

@13?

Links\'ne virker IKKE!!

- Anders
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 22:23 #1
Nej det kan man se du ikke er... *ss*  Ej det ser faktisk ret godt ud.

Dog syntes jeg ikke om måden systemet med links er bygget op på, men designet er lige min smag.

10@13

Avatar billede berg Nybegynder
15. november 2000 - 22:25 #2
Den er sQ ret fed... ;-)

Kun én ting \"politikken\" (jeg går ud fra det er avisen) skal kun staves med et k.

ellers total flot.

11@13
Avatar billede aneez Nybegynder
15. november 2000 - 22:25 #3
Det ser faktisk udemærket ud....
men måske kunne du lave en kant hele vejen rundt... jeg syntes det ser lidt forvirende ud med de der åbne huller mellem dine menu ting...

jeg giver dig et 9@13

/Aneez
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:26 #4
-> berg
UPS... tak!!

- Anders
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
15. november 2000 - 22:27 #5
Jeg kan ikke lide det der kursive. Brug (Fed) i stedet.

Logoet er bare sådan noget... man ligger ikke særlig meget mærke til det... det er lidt matt.

Du burde måske lave siden så den ståler lidt mere... op ,  Måske maker hvor man kan trykke ved at Gøre skriften tyk når man har musen over.

<style fprolloverstyle>A:hover {color: #000000; font-weight: bold}
</style>

Ellerz meget fedt design. Hvad har du lavet det i ?

~> the..netfreak
Avatar billede the_netfreak Nybegynder
15. november 2000 - 22:28 #6
NB: Glem det der Styke-zhit
Avatar billede nomiz Nybegynder
15. november 2000 - 22:30 #7
Dejligt stykke internet dér..

/vh
Simon
Avatar billede bacardil Nybegynder
15. november 2000 - 22:31 #8
Start - Underholdning

Festival
Koncerter
Spil
Diskoteker
Forlystelser
Sider for børn

Her burde du sætte den i 2 rækker:

Start - Underholdning

Festival          Spil
Diskoteker        Forlystelser
Sider for børn    Koncerter

Samt noget med links med A først eller måske i klik orden alt efter hvad det går ud på i systemet

Bakken
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:32 #9
-> the_netfreak
Jeg bruger style-sheet... det er da det eneste rigtige!!

Jeg har lavet skabelonen i FP2000... men det ender altid med at jeg laver hele koden om i homesite, da FP2000 er skod til at lave kode!!

Det \"grafiske\" er lavet i PSP6.

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:35 #10
-> bacardil
Det med kategorierne vil jeg give dig ret i :o)

Det bliver således at visnings-rækkefølgen ofte laves om... så man undgår alle de \"forkerte\" sidetitler... altså folk der skriver \"!123 Min side\".

- Anders
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 22:36 #11
jeg mangler lidt en ramme uden om det hele - desuden synes jeg at der går ret lang tid hvor der er ret stor afstand imellem de forskellige undermenuer. søgefunktionen ser ud til at fungere - jeg søgte på isse og fik noget om nogle misser og desværre opdagede jeg at den rent faktisk handlede om katte LOL havde lidt håbet på noget andet. Jeg mangler også en eller anden tilbage knap - kan ikke finde tilbage fra min isse søgning.
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 22:36 #12
hal// du har sgu altid sindsygt mange til at svare på dine spm. LOL
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:36 #13
-> nomiz
Hvis du vil have point må du kommentere lidt mere... der er altid noget man ikke synes om :o)

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:41 #14
-> denboj
En ramme??

Hvis søgeorde(t/rne) er på under 3 tegn skal det være et \"enkeltord\", men hvis søgeordet er på mere end 3 tegn har jeg sat den til at godkende \"isse\" i \"misser\"... LAD MIG HØRE HVAD I SYNES OM DET!!??

- Anders
Avatar billede denboj Nybegynder
15. november 2000 - 22:43 #15
halnet - yeps et eller andet til at holde sammen om det hele. Jeg synes at det er godt nok at få misser på isse. Måske kunne man og lave det sådan at man måtte stave lidt forkert således at man fik misser både på miser og masser
Avatar billede halnet Nybegynder
15. november 2000 - 22:47 #16
-> denboj
Ja... der er vist en function til det... det undersøger jeg lige :o)

- Anders
Avatar billede tnh Nybegynder
15. november 2000 - 22:59 #17
Jeg tror ikke en ramme uden om det hele ville gøre siden federe end den er nu...
Men top-banneret falder lidt uden for resten af siden, rent placeringsmæssigt...
Når nu alle kategorierne er placeret øverst på siden, så ville banneret passe fint ind under disse -> hvilket vil give en pæn firkantet side... som her: http://www.tnh.hjem.wanadoo.dk/halnet.jpg - undskyld filstørrelsen ;)

-> tnh
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 00:03 #18
Ikke flere kommentarer?
Hvis du mener at det som de andre har er korrekt, så drop lige en comment om det... så jeg kan se om det er en udbredt holdning :o)

Gerne også et par kommentarer til bannerrotationen... roterer de? Vises bannerne?

- Anders
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2000 - 00:06 #19
Jo de banner de ses tydeligt.. de er ½ så storesom selve siden *ss*

Vi virker og rotere.
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2000 - 00:07 #20
vi = de
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 00:10 #21
Virker I?? :o)

- Anders
Avatar billede bacardil Nybegynder
16. november 2000 - 00:12 #22
??
Avatar billede tnh Nybegynder
16. november 2000 - 00:19 #23
Hvis det er mig der skal kommenterer, så syntes jeg klart det er en flot side... Men er ikke enig i at der skal være ramme omkring...
Thumbs up! ;)

-> tnh

jeg virker og roterer ;)
Avatar billede snedled Nybegynder
16. november 2000 - 02:23 #24
der er skrevet meget, og da jeg ikke har læst det kan jeg kun give dem ret *ss*

Jeg skulle finde noget dårligt. - der er et lille hak i dit O(nix)  *ss*

Den er virkelig flot - glæder mig til at teste den nå runderlinks virker.

/snedled
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 07:33 #25
Hej halnet , jeg kommer med en feebback i løbet af idag, men mit første indtryk var, Er dette ekspertens nye Shop?
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 09:51 #26
-> snedled
Hvad er \"runderlinks\"??
Jeg kan kun give dig ret i at jeg ikke har gjort meget ved logoet :o)

-> kharder
Hvorfor skulle det være ekspertens nye shop? Tænker du på farvevalget?

- Anders
Avatar billede Slettet bruger
16. november 2000 - 11:40 #27
Jeps

Sådan umiddelbart syntes jeg, at det nye design virker mere firkantet end det gamle. Disse menu kasser, kunne godt have en baggrundsfarve f.eks. lys pastel blå eller måske en kontrastfarve.

Det er da rat at se en portal, som går mere i detaljer end søgemaskinerne omkring shops på nettet. Sjovt der er et reklamebanner som passer så godt ind i farverne. Det er vel valgt med vilje?

Eller så virker sidens opbygning som en typisk søgemaskine. Dermed kan brugerne føle sig godt hjemme fra starten af. God brugervenlighed og kvik i søgningen.

Fortsæt med den. Det ser ud som om den også skal være din firmaside ?

Karakter p.t. 9 @ 13

Avatar billede snedled Nybegynder
16. november 2000 - 13:02 #28
når underlinks.

Jeg vil også give kharder ret i at det er meget firkantet. ikke at det nødvendigvis skal være rundt det hele, men lidt brud med skærmens normalt meget stive firkantede linier ville være spændende.

/snedled
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 15:29 #29
Så skulle parseren virke... gider I teste?
Du kan bruge \"+\" og \"-\"

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 15:40 #30
I må også gerne teste om \"Søg i denne kategori\" virker...

- Anders
Avatar billede halnet Nybegynder
16. november 2000 - 18:50 #31
Takker for de mange gode indlæg... mangler dog svar på mine 2 sidste kommentarer :o)

- Anders