Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 14:23 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

Hvordan forlænger jeg mit strømkabel

Jeg har købt mig et serverkabinet (kan ses her: www.itarkiv.dk/server.htm) -men mit strømkabel fra min strømforsygning til mit bundkort er ikke langt nok! -Hvilket kabel skal jeg ha', og hvor kan jeg købe det henne? -gerne links til det!

//>Rune
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 14:32 #1
Jeg har brugt noget som hedder strømtyv.. så får du også en ekstra udgang, bruges normal til at få en ekstra udgang, men kan med erfaring sige at den bliver forlænget..
Her:http://www.shg.dk/htmlfiles/infobox.asp?varenr=800008&kat=
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 14:32 #2
Køb noget 2,5 mm2 blød ledning og en stak samlemuffer, find ud af hvor meget der mangler, og klip en ledning af gangen over og sæt et stykke imellem.
Du kan også bruge isolerede pressemuffer.
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 14:33 #3
Avatar billede dk_akj Nybegynder
01. april 2003 - 14:33 #4
Har du ikke en loddekolbe ??

//akj
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 14:39 #5
mafio> Øhhh, det er ligesom ikke det der går ned og giver strøm til mit bundkort!!!

dk_akj> Jeg vil gerne ha' det af en forhandler så der er en garanti for at det ikke en eller anden dag bryder i brænd! ;o)

Fromsej> Nej, jeg vil ikke lave det selv.

//>Rune
Avatar billede fromsej Praktikant
01. april 2003 - 14:43 #6
OK, jeg kan ikke finde noget der minder om et forlængerkabel.
Derfor det andet forslag.*S*
Avatar billede mafio Nybegynder
01. april 2003 - 14:57 #7
medions--> det er min fejl jeg overså det.. Underligt man kan støde ind i noget magen til dit.
Avatar billede -mundi- Nybegynder
01. april 2003 - 16:49 #8
Avatar billede -mundi- Nybegynder
01. april 2003 - 16:53 #9
det var hvad jeg kunne finde, men kigger lige lidt nærmere
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 17:03 #10
-mundi-> Det var sq fedt nok at vide at der findes et sådan stik... Men det kan ikke sendes til DK? :-(
Der står:
Country:  Currently United States only.

//>Rune
Avatar billede tmoller Nybegynder
01. april 2003 - 17:04 #11
Zitech har dem - i to længder. www.zitech.dk
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 17:05 #12
tmoller> har du et direkte link?

//>Rune
Avatar billede tmoller Nybegynder
01. april 2003 - 17:14 #13
Nej, de har lavet deres site om siden jeg var der sidst.
Prøv evt at ringe til dem 48130000. 0,2 m har varenummer: 980076 og 0,5 m har varenummer: 980194. de koster henholdsvis 25,- og 35,- kr.
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 17:20 #14
tmoller> har du da nogen magentil da??
Det er sq for FEDT hvis der findes nogen i DK!

//>Rune
Avatar billede tmoller Nybegynder
01. april 2003 - 17:28 #15
Ja, jeg har.
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 17:29 #16
Det er sq for fedt mand! :-)
Well, så vil jeg da ringe i morgen ;o)

-venter lige med at give dig points til i morgen...

//>Rune
Avatar billede tmoller Nybegynder
01. april 2003 - 17:39 #17
Nå, jeg kiggede lige på dit nye serverkabinet - det er faktisk helt magen til mit :-) Jeg brugte sådan et omtalt kabel indtil jeg fik ny PSU (Enermax, de har meget lange kabler fra fødslen).
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 17:41 #18
tmoller> Hvad siger du så til du sender dit 0,2 m kabel til mig? -det ville jo gå hurtiger, så sig hvad du vil ha' for det, så overføre jeg pengene!

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 18:31 #19
tmoller> har du ikke ICQ eller MSN?

//>Rune
Avatar billede tmoller Nybegynder
01. april 2003 - 19:08 #20
Rune> send din snailmail adresse til tm@raadhus-conditoriet.dk så sender jeg det kabel til dig.
Avatar billede medions Nybegynder
01. april 2003 - 19:10 #21
Kanont!!
- Er sendt!

-og læg lige et svar ;o)

//>Rune
Avatar billede medions Nybegynder
10. april 2003 - 13:11 #22
Hmm fair nok... Så får mundi pointsne...
tmoller> Det virkede perfekt! 1000 tak!

//>Rune