Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 09:36 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Køb af bærbar....

Hej med jer.

Jeg skal ud og købe en bærbar for første gang og er lidt i tvivl om hvad for en jeg skal købe.

Er der nogen forslag, jeg har omkring 12000,- at gøre godt med.

Mvh.

Torben
Avatar billede riversen Nybegynder
01. april 2003 - 09:42 #1
forkert kategori!!!!!!!
Avatar billede bailey Nybegynder
01. april 2003 - 09:45 #2
Hvis du stoler nok på aldi. Har de et SUPER tilbud.
15" skræm
Pentium4 2,4 Mhz
512 Mb DDR-ram
40 Gbyte harddisk
Ge-force4 2go med 64 mb ram (ikke delt - som de normalt altid er).
LAN 10/100 Mbit
Modem
Infrarød port
2 usb
firewire
ps/2 port
Tv-out

Jeg kender to som har købt den og de er MEGET tilfredse med den.
ellers smut ind på edbpriser.dk, og check hvad de forskellige firmaer tilbyder.
Bare ikke køb den i Merlin, Fona, eller ligene forretninger, med mindre du vil have en som er så godt som forældet...
Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 09:46 #3
Det er jeg godt klar over men jeg kunne ikke stille spørgsmålet i en anden katagori. Pvøvede flere katagorier som jeg mente passede bedre men fik at vide at jeg ikke kunne stille et spørgsmål i denne katagori, men hvis du kan fortælle mig hvordan jeg får stillede spørgsmålet i den rigtige katagori, vil jeg gerne høre fra dig......
Avatar billede bailey Nybegynder
01. april 2003 - 09:46 #4
p.s. den fra aldi koster 12.000
Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 09:48 #5
Aldi har da ikke nogen til salg nu....
Avatar billede riversen Nybegynder
01. april 2003 - 09:48 #6
buffe: du opretter spørgsmål som du gjorde i denne kategori. Løsningen er ikke bare at finde et andet sted, men at informerer admin eller måske co-admins om problemet...
Avatar billede bailey Nybegynder
01. april 2003 - 09:50 #7
I sorø har de !
Jeg ved ikke med Aldi i resten af landet. det kan godt være tilbudet kun er i sorø... c",)
Avatar billede bailey Nybegynder
01. april 2003 - 09:52 #8
Måske skulle du oprette dit spørgsmål her:

Hardware : PC :
Avatar billede arne_v Ekspert
01. april 2003 - 09:52 #9
Spørgsmålet hører hjemme ovre i en af hardware kategorierne.

Hvad kan jeg få for X kroner bliver stillet der hver eneste dag.
Avatar billede buffe Nybegynder
01. april 2003 - 10:20 #10
Jeg beklager at dette spørgsmål er kommet i denne katagori.