Avatar billede martin_v Nybegynder
15. november 2000 - 19:16 Der er 8 kommentarer

Browser altid øvers og jeg mener altid

Hej Eksperter

Hvordan sørger jeg for at min browser altid bliver vist.

Og det skal være lige meget hvilken applikation forsøges åbnet..

Kom så jeg ved i kan..

Jeg har prøvet det her men det dur ikke rigtigt:

<script LANGUAGE=\"JavaScript\">

function stayOnTop () {
self.focus();
setTimeout(\"stayOnTop()\",55);
}

</script>
</head>

<body onBlur=\"stayOnTop()\">
</body>
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. november 2000 - 19:27 #1
Ja, undskyld den gamle mand, der blander sig. Er det ikke at genere brugerne på det grusomste?
Eller er der en fornuftig forklaring. Jeg vil da blive stiktosset af komme ind på sådan en side.
Hvorfor?
Avatar billede martin_v Nybegynder
15. november 2000 - 19:42 #2
Forklaring er faktisk at der kører et overvågnings kamera i broweren, så det er faktisk relevant
Avatar billede codpiece Nybegynder
15. november 2000 - 19:47 #3
erikjacobsen > Det kan være at martin_v er træt af alle de besøgende der kommer forbi hans sider :ø)

Jeg har ikke så megen forstand på selve spørgsmålet, men er det ikke den måde alle de her gratis-pc, gratis-opkobling etc ordninger fungerer? De programmer er måske ikke kodet i JavaScript, men de viser da reklamebannere øverst hele tiden.

Fulgte der ikke nogen software eller eksempler med kameraet?

// Codpiece
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
15. november 2000 - 19:57 #4
Fint nok, martin. Det andet var også LiiiiidT underligt ;-)  Men jeg ved ikke lige på stående fod
hvordan. Kan du klare dig med en timer, der lægger den øverst 10 gange i sekundet. Eller skal det
være altid?
Avatar billede martin_v Nybegynder
16. november 2000 - 10:28 #5
Jeg tror 10 gange i sekundet er helt fint...
Så det ville jeg være meget glad for få lidt hjælp til...
Avatar billede gertnissen Nybegynder
16. november 2000 - 11:20 #6
se evt. http://www.eksperten.dk/spm/6614

eller hvad med <body onBlur=\"this.focus()\">
Avatar billede martin_v Nybegynder
16. november 2000 - 19:50 #7
Den må desværre ikke være i focus hele tiden. Men i stedet bare øverst hele tiden
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
16. november 2000 - 20:09 #8
Hvis det ikke kan laves i en browser, hvad så med et almindeligt windows-program,
der leger browser - jeg har ikke lige tid lige nu...