Avatar billede zengruhu Nybegynder
15. november 2000 - 18:33 Der er 4 kommentarer

CD Crash

Efter at være bleve flyttet crasher min pc\'er når jeg sætter en cd i drevet. Skal jeg finde løsningen fysisk eller hos driverne?
zengruhu
Avatar billede friiser Nybegynder
15. november 2000 - 18:50 #1

Det kan være at en af datakablerne inde i pc\'en har rykket sig. Check det først :)

~friiser~
Avatar billede krusell Nybegynder
15. november 2000 - 19:08 #2
Er det alle cd\'er?
Eller kun en enkelt?
Og er maskinen blevet rystet lidt? Eller har den fået et slag på et tidspunkt?

krusell
Avatar billede krusell Nybegynder
23. november 2000 - 01:19 #3
Halloooo?
Avatar billede tex1 Nybegynder
30. november 2000 - 12:33 #4
tag låget af og se om alt sidder som det skal ellers kan du jo prøve med et andet cddrev