Avatar billede cortz Nybegynder
31. marts 2003 - 19:12 Der er 13 kommentarer

Tom Clancy's Rainbow Six - Raven Shield

Hej eksperter kan i svare mig på hvorfor at mit Rainbow six ravenshield hele tiden går i stå eller genstarter computeren?
har også oplevet det med Splinter cell som også er fra  Tom Clancy

/Cortz
Avatar billede gulekings Nybegynder
31. marts 2003 - 19:49 #1
havde faktisk problemet da jeg lage havde købt min computer, men jeg brokkede mig til forhandleren og fik et nyt grafikkort.. det afhjalp problemet.

//magnus
Avatar billede mwm Nybegynder
01. april 2003 - 15:31 #2
Din CD kan være defekt, men når computeren genstarer, tyder det allermest på for varm CPU eller GPU. Har du prøvet at måle temperaturen på din CPU ved max load?

Hvilken cpu har du?
Avatar billede cortz Nybegynder
01. april 2003 - 21:42 #3
Aner ikk hvilken en cpu jeg har.. og hvor kunne man måle det der?
Avatar billede mwm Nybegynder
02. april 2003 - 10:47 #4
Du må da vide hvilken cpu der sidder i maskinen!

Du kan somregel se hvor hurtigt den køre i BIOS - Sommetider også under opstart.

mit umiddelbare gæt, vil være at din computer kører for langsom.
Avatar billede cortz Nybegynder
02. april 2003 - 17:53 #5
Nu er det sådan at jeg ikke ved skide meget om computer - Hardware. Men min computer har 2 GhZ, 512 DDR Ram Gforce 4 Ti grafik kort
Avatar billede mwm Nybegynder
04. april 2003 - 12:37 #6
det er ikke computeren,men har du tested cd ved en anden computer eller så er lidt svært at se hvad der så skulle være galt...
Håber du finder ud af havd det er..
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juni 2003 - 18:37 #7
har du fundet en løsning? jeg har samme problem :(
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 18:43 #8
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juni 2003 - 19:20 #9
anmeldt? :(
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 19:21 #10
Han har over 1300 point ude og har ikke reageret på de henvendelser han har fået
Avatar billede lrm Nybegynder
09. juni 2003 - 19:37 #11
ok - ja det er skod...
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 19:38 #12
Har sendt endnu en på ham så håber snart han bliver gokket!
Avatar billede lrd Nybegynder
09. juni 2003 - 19:54 #13
Han er deaktiveret