Avatar billede spirevip Nybegynder
31. marts 2003 - 17:15 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Virtuel hukommelse

Ok ,jeg har prøvet at ændre størrelse på sidefil inde i virtuel hukommelse menuen.

Den står til 384 ved start
og 768 ved max

Men når jeg ændrer tallene til feks 600 ved start og trykker definer og ok, så går computeren i sort og genstarter, men tallene har ikke ændret sig, står stadig til 384 ved start.

Hvorfor genstarter den og hvorfor har tallet ikke ændret sig ?.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
31. marts 2003 - 17:19 #1
Denne computer > egenskaber > avenceret > start og genoprettelse(indstillinger) - her kan du slå genstart ved systemfejl fra.
XP laver så en fejlmeddelelse i stedet, som du kan læse.
Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 12:44 #2
Fejlmeddelsen viser følgende tekst..

Error Caused by a Device Driver

Thank you for submitting an error report to Windows Online Crash Analysis. Unfortunately, we cannot provide you with specific information about how to resolve this problem at this time. The information that you and other users submit will be used to investigate this problem.

Analysis

A device driver installed on your system caused the problem, but we cannot determine the precise cause.

Getting Help

Depending on which situation is applicable to you, do one of the following:

If this problem occurred after you installed a new hardware device on your system, the problem might be caused by the driver for the device. If you know the manufacturer of the device, contact the manufacturer's product support service for assistance.
Some software, such as firewall and anti-virus software, also installs drivers. If this problem occurred after you installed new software, the software might have installed a driver that caused the problem. If you know the manufacturer of the software, contact the manufacturer's product support service for assistance.
If you don't know the driver's manufacturer and need help diagnosing and resolving this problem, contact your computer manufacturer's product support service.
Updated drivers might be available on the Microsoft Windows Update Web site. At Windows Update, you can have your computer scanned and, if there are updated drivers available, Windows Update will offer a selection of drivers that you might be able to use. To learn more about updated drivers that might be available, visit Microsoft Windows Update.
For information about Microsoft support options, visit Microsoft Product Support Services.

--------------------------------------------------------------------------------

Additional Technical Information

How to Troubleshoot Hardware and Software Driver Problems in Windows XP (Q322205)

Og nu har jeg snart fået nok af den skide sidefil, har prøvet at ændre den 50 gange eller sådan noget, men intet sker.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. maj 2003 - 13:51 #3
har du opdateret alle dine drivere?
Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 14:00 #4
Min Pc er fra 20 november 2002 (Aldi pc)

Jeg har kun opdateret til Nvidias 41.09
samt fra Dirext X 8 til 9 og derefter 9.0a

Andet er der ikke opdateret.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. maj 2003 - 16:46 #5
prøv at opdatere windows
Avatar billede spirevip Nybegynder
03. maj 2003 - 22:33 #6
Windows update tjekker computeren automatisk, men jeg tjekker sådan ca hver 3 dag, så det er ordnet.
Avatar billede metal_hansen Nybegynder
03. maj 2003 - 22:41 #7
hmmm det må jo næsten være en driver, der fucker det op.
Prøv at find opdaterede drivere  til al din hardware - incl. mb
Avatar billede fromsej Praktikant
15. september 2003 - 19:22 #8