Avatar billede morten_sl Nybegynder
31. marts 2003 - 17:05 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Tv-out til Beovision AV-stik uden scart ???

Jeg har TV-out på mit grafik-kort(S-VHS) .. men igen scart i mit gamle fjernsyn .Der er kun et AV-stik ,er der nogen der ved noget om en adapter til dette ..altså fra S-VHS til AV-stik på et gammelt Beovision 8900 ?!?
Avatar billede abdulla_jensen Nybegynder
31. marts 2003 - 17:07 #1
Køb en adapter i fks. merlin eller fredgaard., mankan også købe et sæt med ledning og diverse adaptere i for en rimelig penge.
Avatar billede morten_sl Nybegynder
31. marts 2003 - 17:14 #2
yeps .. jeg har et i forvejen ... problemet er mit gamle fjersyn .. det har ikke scart-indgang .. gammelt b&o fra midt i 80´erne .. b&o har deres egen stik ( tror jeg nok , har ikke set det før) som de brugte til deres egne videoer .. så det vi snakker om er en adapter fra scart-stikket til b&o special av-stik????
Avatar billede hottadpole Nybegynder
31. marts 2003 - 20:14 #3
Hvis det stik du har i fjernsynet ligner et gammeldags din-stik med lidt anderledes benfordeling er der ingen problemer i at få fat i en adapter. B&O solgte dem en overgang. Prøv at ringe til B&O, de er så flinke der oppe.
Avatar billede hottadpole Nybegynder
07. april 2003 - 19:39 #4
Takker. Har du fundet det rigtige grej?
Avatar billede morten_sl Nybegynder
07. april 2003 - 19:55 #5
yep ..har selv lavet et .. B&O ville have 300 kr for det .. jeg købte delene i brinck elektronik .. de kostede knap 50 kr .. så det var jo ok !!! TAk for hjælpen