Avatar billede mat Nybegynder
31. marts 2003 - 17:04 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

cut billede op i 12x12 tiles

Hej graphics-dudes

Jeg mangler en der lige kan tage et 12x84 (skulle det ihvertfald være) og et 12x180 png´s og slice dem op i en masse 12x12 px tiles

Det skal bruges i en level-editor til et tilebased spil, og alle tiles er i samme png. Dette er fint til den reelle implementering, men til min level-editor vil jeg gerne kunne arbejde med dem seperat.

Det er primært baggrunds grafikken jeg skal have skåret så hvis i ikke gider slice character-animationen er det osse fint nok. (der skal ikke animeres noget, det gør jeg selv, den skal bare skæres op)

Jeg har ingen mulighed for at uploade dem herfra, ejheller har jeg mulighed for selv at gøre det, eftersom paint ikke vil æde png´s. Så derfor ville jeg gerne sende en zip med de to billeder by mail, hvis det er muligt?

Retur formatet skal også gerne være png.

Jeg håber der er en, der har lyst til at hjælpe mig :)

med venlig hilsen
mat
Avatar billede rotte Nybegynder
31. marts 2003 - 17:21 #1
hvorfor gør du det ikke elv din dovne hund!  8)
Avatar billede mat Nybegynder
31. marts 2003 - 17:33 #2
nøøøj rotte, din madpakke overlever ikke imorgen ;)
Avatar billede rotte Nybegynder
31. marts 2003 - 18:16 #3
værsgo, hit
Avatar billede mat Nybegynder
31. marts 2003 - 18:17 #4
ok så da....men jeg stjæler stadig din madpakke :)